üstteki üye ile farkınız nedir?

Sponsorlu Bağlantılar

Sidretül Münteha

Üye
:D Benim 2 Haatım Var Onun 1
 


Catty

Catty

Emekli Yönetici
sen öyle san

ben böyle sanayım :ehe
 

Sidretül Münteha

Üye
Sen Gitmemişmiydin Yaaa :ehe

İmzalarımız Farklı :ehe
 
tatlı çilek

tatlı çilek

Üye
onun pembe gözlükleri var benim yok (=
 

Sidretül Münteha

Üye
Ahhh Seher Ahh :)

Onun Erkek Avatarı Var Benım Kendı Avatarım :)
 
Catty

Catty

Emekli Yönetici
O avatara takmış ben ise Ona :ehe
 

Sidretül Münteha

Üye
Benim İst Den Olmam Onun İzmirden Olması :ehe
 
SucX

SucX

Üye
Onun parmak arası terlikleri var(dır) benim yok :ehe
 
aLone

aLone

Üye
o moderatör ben ise sadece bi üye:D
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
o izmir de ben istanbul da :ehe
 
aLone

aLone

Üye
o kedi hastası ben köpek:D
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
o beşiktaşlı ben koyu beşiktaşlı :ehe
 
aLone

aLone

Üye
hoop orda dur kızarım he:D

onun msj sayısı bndn daha çok
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
onun teşekkür sayısı benden daha az
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
O kedileri seviyor ,bense nefret ediyorum..
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
nefret edilir mi yaw :ehe
o yarbay ben binbaşı :ehe
 
Marchegiani

Marchegiani

Üye
Ben Binbaşı o Binbaşı, pek bir fark yok.)
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
Üyelik yıllarımız farklı..
 
Marchegiani

Marchegiani

Üye
Konularımız farkıl.
 

Nillowa

Üye
awatarlarımız farklı :) tabe cinsiyette
 


Üst Alt