rütbesine ya bi mod olamadı gitti :D :D
'Şeref' Emekli Yönetici Oguzc@N' Alıntı: rütbesine ya bi mod olamadı gitti Genişletmek için tıkla ... Oda olur inşallah avatarına ayar oldum yahu
Oguzc@N' Alıntı: rütbesine ya bi mod olamadı gitti Genişletmek için tıkla ... Oda olur inşallah avatarına ayar oldum yahu
'Şeref' Emekli Yönetici Oguzc@N' Alıntı: avatarım android babası olduğumu anlatıyor telefonuna ayar oldum hala benle aynı 5800 Genişletmek için tıkla ... sorma ona bende ayar oluyorum qäwé_0wér' Alıntı: pc ye gecince duzeltirim. 5800dayim simdi @ine ayar oldum Genişletmek için tıkla ... seninde avatarına ayar oldum ..
Oguzc@N' Alıntı: avatarım android babası olduğumu anlatıyor telefonuna ayar oldum hala benle aynı 5800 Genişletmek için tıkla ... sorma ona bende ayar oluyorum qäwé_0wér' Alıntı: pc ye gecince duzeltirim. 5800dayim simdi @ine ayar oldum Genişletmek için tıkla ... seninde avatarına ayar oldum ..
ChavRash Emekli Yönetici Konuda tartışma çıkartabilecek mesajlar görülüyor. Gerek yok arkadaşlar. Muhabbetiniz bol olsun.
OğuzcanAbi Üye ChavRash' Alıntı: Konuda tartışma çıkartabilecek mesajlar görülüyor. Gerek yok arkadaşlar. Muhabbetiniz bol olsun. Genişletmek için tıkla ... oyunu bozmasına
ChavRash' Alıntı: Konuda tartışma çıkartabilecek mesajlar görülüyor. Gerek yok arkadaşlar. Muhabbetiniz bol olsun. Genişletmek için tıkla ... oyunu bozmasına
'Şeref' Emekli Yönetici qäwé_0wér' Alıntı: ehe Genişletmek için tıkla ... iki nokta üstüsteyi koymayışna.
Nef'i Üye 'İsmet'' Alıntı: 2 Hattı olmasına Genişletmek için tıkla ... 1) 3 hat var orada 2) hat seçmek zorunlu bakınız telefon yok
'İsmet'' Alıntı: 2 Hattı olmasına Genişletmek için tıkla ... 1) 3 hat var orada 2) hat seçmek zorunlu bakınız telefon yok
Flo Rida Üye cinine ----------Eklendi @ 00:20:55 ---------- Yazıldı @ 00:20:29 ---------- herkese iyi geceler yatiyorum
cinine ----------Eklendi @ 00:20:55 ---------- Yazıldı @ 00:20:29 ---------- herkese iyi geceler yatiyorum