Üstekinin Neyine Ayar Oldun?

Sponsorlu Bağlantılar

cptalperen

cptalperen

Üye
herkese ayar olmasına
 


Dafny

Dafny

Üye
aldıgı tesekkur sayısına :D 333
 
cptalperen

cptalperen

Üye
ayar olunacak birşeyinin olmamasına ve sinir olmama :ehe :kop::kop:
 
Dafny

Dafny

Üye
3 telefonu olmasına :D bu ne ya her şey 3 lü :D
 
Reşwan

Reşwan

Emekli Yönetici
şu kız arkadaşının resmini reklem etmesine:nono:
 
Reşwan

Reşwan

Emekli Yönetici
aaa beni yanlış anlamasına:nono: kız arkadaşın sonuçta sadece sende kalsın istemezmisin herkez bakıyor görüyor. sadece bir abi düşüncesinde anlatmak istedim. ileri geri değil..:locked:
 
cptalperen

cptalperen

Üye
aaa beni yanlış anlamasına:nono: kız arkadaşın sonuçta sadece sende kalsın istemezmisin herkez bakıyor görüyor. sadece bir abi düşüncesinde anlatmak istedim. ileri geri değil..:locked:

tamam özür dilerim yanlış anladıysam :)
 
Reşwan

Reşwan

Emekli Yönetici
özre gerek yok anlaman yeterli.:sarıl: ayar olacak birşeyi kalmadı..:islik
bende ayarsız kaldım
 
greenmile

greenmile

Üye
    Konu Sahibi
doğru söylüyor olmasına
 
Necmati

Necmati

Üye
çok konuşuyor
 
cptalperen

cptalperen

Üye
ayar olmamama ayar oldum :ehe
 
greenmile

greenmile

Üye
    Konu Sahibi
yazı rengine
 
Dafny

Dafny

Üye
konu sayısına.222
 
greenmile

greenmile

Üye
    Konu Sahibi
imzasına
 
Dafny

Dafny

Üye
uyarı almasına
 
greenmile

greenmile

Üye
    Konu Sahibi
online olmamasına
 
endometozon

endometozon

Üye
avatarına
 
greenmile

greenmile

Üye
    Konu Sahibi
imzasına
 


Üst Alt