Ninjaemos
Üye
Üstad Kotukoylu'nün Açıklaması
"Maxicepten geçici bir süre ayrıldım…Yönetimle ya da herhangi bir kişi ile tartışma yaşanmadı…Bütünü göremeyip ayrıntıya takılan ve daha ilk sayfayı bile okumaktan aciz bazı kullanıcılardan sıkıldığım için 26 Hazirana Kadar kendimi yasakladım….
Bu süre zarfında yeni çalışmalarımı bu site üzerinden paylaşmaya devam edeceğim….
Başka yerli bir platformda (Forum) FW yayınlamayı düşünmüyorum….
Yorum Kapalı Evet…
Şikayet istek ve görüşleriniz için:
twitter.com/kotukoylu"
Arkadaşlar kotukotlu'nün wordpress'inden aldığım bi açıklamadır. İşte site ;
Bu süre zarfında yeni çalışmalarımı bu site üzerinden paylaşmaya devam edeceğim….
Başka yerli bir platformda (Forum) FW yayınlamayı düşünmüyorum….
Yorum Kapalı Evet…
Şikayet istek ve görüşleriniz için:
twitter.com/kotukoylu"
Arkadaşlar kotukotlu'nün wordpress'inden aldığım bi açıklamadır. İşte site ;
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
burdan takip etmeye devam edebilirsiniz 


