Üstad Kotukoylu'nün Açıklaması

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Ninjaemos

Ninjaemos

Üye
    Konu Sahibi
Üstad Kotukoylu'nün Açıklaması
"Maxicepten geçici bir süre ayrıldım…Yönetimle ya da herhangi bir kişi ile tartışma yaşanmadı…Bütünü göremeyip ayrıntıya takılan ve daha ilk sayfayı bile okumaktan aciz bazı kullanıcılardan sıkıldığım için 26 Hazirana Kadar kendimi yasakladım….

Bu süre zarfında yeni çalışmalarımı bu site üzerinden paylaşmaya devam edeceğim….

Başka yerli bir platformda (Forum) FW yayınlamayı düşünmüyorum….

Yorum Kapalı Evet…

Şikayet istek ve görüşleriniz için:

twitter.com/kotukoylu"

Arkadaşlar kotukotlu'nün wordpress'inden aldığım bi açıklamadır. İşte site ; burdan takip etmeye devam edebilirsiniz :oke:
 
  • Beğen
Tepkiler: sedatsedat


wettoo

wettoo

Üye
tşk. ederim saniye saniye takip ediyorm :)
 
Ninjaemos

Ninjaemos

Üye
    Konu Sahibi
Bişey değil :D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt