UnMakesis versiyon 3.1 (uNsIs)

Sponsorlu Bağlantılar

serıc

Üye
ttt

----------Eklendi @ 09:40:04 ---------- Yazıldı @ 09:36:19 ----------

çalışmıyor
:angry:
 


ismail.oztas

Üye
Kurulum sanırım cmd ile oluyor. Programı çalıştırınca cmd açılıyor ve şu mesaj yazıyor ama hemen kapanıyor.
"Program too big to fit in memory"
 

tutkuozlenen

Üye
Belleğe sığmayacak kadar büyük program diyo :D
 

yamtar35

Üye
ben e6 modelini yeni kullanmaya başladım. telefondan wi-fi ile internete bağlanmak istiyorum. bu programı indirdim ama benim işletim sistemi windows 7. açmıyor programı, kuramıyorum yani. ne yapmam lazım?
 

koray_bjk

Üye
çalışmıyor
 

murat_3452

Üye
bu link lerde ölü
 


Üst Alt