Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Kurulum sanırım cmd ile oluyor. Programı çalıştırınca cmd açılıyor ve şu mesaj yazıyor ama hemen kapanıyor. "Program too big to fit in memory"
tutkuozlenen
Üye
Belleğe sığmayacak kadar büyük program diyo
yamtar35
Üye
ben e6 modelini yeni kullanmaya başladım. telefondan wi-fi ile internete bağlanmak istiyorum. bu programı indirdim ama benim işletim sistemi windows 7. açmıyor programı, kuramıyorum yani. ne yapmam lazım?