Üniversitede Devamsızlıktan Kalma

    Konu Sahibi
Üniversitede Devamsızlıktan Kalma
benim şimdi 3 dersten devamsızlığım var bu devamsızlık yüzünden diğer derslerden de kalırmıyım(yani dönem uzarmı) yoksa bu 3 dersimi tekrar vermem gerekir.teşekkürler
 

caglar b

Üye
Sadece 3 dersten devamsızlıktan kalırsın, yaz okulunda (okulunda varsa) veya bir sonraki dönemde o dersi alırsın ve yine devam mecburiyetin olur.
 
Tepkiler: executioner92
    Konu Sahibi
Sadece 3 dersten devamsızlıktan kalırsın, yaz okulunda (okulunda varsa) veya bir sonraki dönemde o dersi alırsın ve yine devam mecburiyetin olur.
Peki bahar döneminde alamazmıyım bu arada cevabın için teşekkürler
 

caglar b

Üye
Maalesef alamazsın
 
Tepkiler: executioner92

SHS

Üye
hocaların nasıl kişiler bilmiyorum ama konuşmanda fayda var, anlayışlılarsa kalmazsın
 
Tepkiler: executioner92

Invoke

Üye
Aynen, devamsızlık olayı hocaya bağlı.
 
Tepkiler: executioner92