UltraSIS v1.0.0 S60v3

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Aziz™

Aziz™

Üye
UltraSIS v1.0.0 S60v3
UltraSIS le sis ve sisx dosyalarını açar içini düzenler ve tekrar toplarsınız
Topladığınız programları veya telinize indirmiş olduğunuz programları imzalaya bilirsiniz
imzalama şekli kendinize ait imza veya özel imza özel imza 30 yıllıktır
Program toplama sırasında programın ismini, uid ini, versiyonunu, yazarını, yükleme türünü ve dilini değiştirebilirsiniz
yükleme türü 3 çeşittir
.Yükleme
.Güncelleme
.Yükseltme
Programın içindeki (popup.txt) yükleme sırasında çıkan yazılar
dosyalarıda çıkar bunları UltraSIS le düzenleye bilir sile bilir ve yeni oluştura bilirsiniz.popup sınırı bildiğim kadarıyla yok varsada bilmiyorum

Güncelleme: ingilizce dil desteği eklenmiştir
Not: UltraSIS s60 v3 ler içindir sadece s60v3 uygulamalarını açar ve toplar
Not: çalışmazsa appuifw2 modülünü yükleyin

eklentide verdiğim resmi çok iyi inceleyin.progrmın nasıl kullanılacağı ve bazı püf noktaları bulacaksınız..

NOT:program alıntıdır.programa çeviri ypan ve emeği geçen arkadaşlara teşekkürlerimi sunarım...

iyi kullanımlar...:oke:
 

Ekli dosyalar

  • Beğen
Tepkiler: ahmet uzun, sessiz12, By Y@VUZ ve 6 diğerleri


Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
teşekkürler..
 
Aziz™

Aziz™

Üye
rica ederim abim:)
 
akrep16

akrep16

Üye
bu program çeviri değildir benim tarafımdan yazılmıştır (EfsAnE)
 
Aziz™

Aziz™

Üye
o zama çeviri bana aittir diyen foruma git derdini anlat..
ben alıntıdır dedim bitti gitti.artık seninle onlar arasında ..
 
akrep16

akrep16

Üye
Aziz™;2291098' Alıntı:
o zama çeviri bana aittir diyen foruma git derdini anlat..
ben alıntıdır dedim bitti gitti.artık seninle onlar arasında ..
hangi siteden alıntı yaptın pm atarmısın
 
Aziz™

Aziz™

Üye
attım tamamdır..
 
By Kavak

By Kavak

Üye
teşekkürler
 
Aziz™

Aziz™

Üye
rica ederim..
 
mabdussamed

mabdussamed

Üye
teşekkürler dostum eline sağlık
 
mxxxer

mxxxer

Üye
arkadaşlar program efsane tarafından yazılmıştır.
kendisini tanırım
 
Aziz™

Aziz™

Üye
evet alıntıdır diye yazdım ve kendisine konuda teşekkürde ettim sıkıntı yok..
 
Aziz™

Aziz™

Üye
rica ederim..:)
imza on numara..:D
 

cosmosmad

Üye
E 63 te çalışmadı programı açtığımda hemen kapanıyor.
ikinci dosyayı yüklerken güncelleştirme hatası alıyorum.
Kullanamadığım için yorum yapamayacağım.
 
Aziz™

Aziz™

Üye
çalışmadımı program..:hmmmpython yüklümü peki..?
 
Aziz™

Aziz™

Üye
ilginç ben kendim denedim sorunsuz çalıştırdım..:hmmm
 
akrep16

akrep16

Üye
appuifw2 modülü yüklümü?

--------------- Ekleme ---------------

arkadaşlar program efsane tarafından yazılmıştır.
kendisini tanırım
:oke:

--------------- Ekleme ---------------

birde payton batiği (C) telefon hafızasına yüklü olması lazım buna dikkat
 
Aziz™

Aziz™

Üye
evet yüklü olması lazım..
 
By Y@VUZ

By Y@VUZ

Üye
Teşekkürler
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt