Ultimate Portable Voice Recorder : Radyodan kayıt programı

anl_tr

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Ultimate Portable Voice Recorder : Radyodan kayıt programı
evet arkadaşlar tamamen kendi buluşum olup ç alıntı filan deildir. Powered by aNL yani
Ben bu proyu çok aradımn: ama bulumamıştım çünkü üretilmedi yani çıkmadı ama ben bir çözüm buldum hemde çok kolay bir çözüm;
Biliyorsunuzki radyo dinlerken, kayıt yapamıyoduk radyo otomatik kapanıyordu
artık öle bir sorun yok
Gelelim proyo program bildiginiz
UltimatePortable Ultimate Voice Recorder v5.75.3 S60v3 Unsigned
bu pro dah önce verildi ama kimse bu özellğini bilmiyordu
proyu telefona kurun ister ses kayıdı amr ister wav yapın ,wav daha iyi ama çok yer kaplar amrde ses kötü ama çok az yer kaplar işte siz kendinize göre ayrlayın
radyonuzu açın arkaplana aldıktan sonra ultimate programını çalıştırın onuda arka plana alın ve istediginiz zaman #0 basıp kayıt edebilirisniz kayıdı durdurmak için ise #7ye basın. Bukadar artık radyo yayınlarınızı kaydedebilirisniz.

NOTrodaki kısayolları yani #0 kmbinasyonunu istediginiz gibi siz ayarlayabilirisiz;
wav formatı nekadar güzel kayıt ederse etsin orjinal radyo sesi gibi olmuyor. Bunun için kayıtları ben genelde yabancı müzikleri bulmak için kulanıyorum daha sonra dinlemek için deil yani.
Birde kayıdı bitirdikten sonra radyoyu tekrar açıp kapamanızı tavsiye ederim benim telefonda ses hafif bozulur gibi oluyor ses kaydından sonra ama sorun deil 2 yıldır bunu aradıgım için hiç promlem deil benim içinn:.
son olarakta Killer Mobile TotalRecall v3.0.1 tavsiye etmem çünkü kayıta promlem yaşadım kullanımı biraz daha zor ultimate göre
İyi kayıtlar...
..aNL.. sizler için yeni çözümler bulacaktır... register k o du isterse 5 tane sıfır(0) yani "00000"
 

Ekli dosyalar

Tepkiler: cakal263, ERSENBAY, hsn6262 ve 26 diğerleri

anl_tr

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
rica ederim çok uzun zamandır aradıgımız bir özellikti sonun da bulduk
Paylaşmak genlerimizde var
DeadSiLeNCe teşekkürler...
 

willrock

Üye
Koçum çok saol ya ne zamandır bende arıyordum böyle pro ama buldum sayende. Şİmdi radio35 ömer köroğlu'nun tüm hikayelerini kaydedebilirim.

--------------- Ekleme ---------------

Register kodu lazım.
 

anl_tr

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Koçum çok saol ya ne zamandır bende arıyordum böyle pro ama buldum sayende. Şİmdi radio35 ömer köroğlu'nun tüm hikayelerini kaydedebilirim.

--------------- Ekleme ---------------

Register kodu lazım.
rica ederim register kodu "00000" yani 5 tane 0(SIFIR) güle güle kullanın
 

e_r_EN

Üye
teşekkürler ardaşım deniyeceğim bende ayrıca pm yoluyla bilgilendirdiğin içi tşk
 

olivetti

Üye
sağol kardeş proyu bulduğun için mesajla haber etmişsin.
 

anl_tr

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
sağol kardeş proyu bulduğun için mesajla haber etmişsin.

rica ederim bu konuyu ilk açtıgımda sizlerde ban katılıp bulan olursa paylaşsın demiştiniz bende hemn pmlerinize attım
güle güle kullanın
 

willrock

Üye
register kodu için çok saol.
 

emh27

Üye
birader emegıne saglık ama sertıfıka hatası dıyo bu meret..bende ne zamandır böle bı program arıyodum yardımcı olursan sevınırım..
 

anl_tr

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
birader emegıne saglık ama sertıfıka hatası dıyo bu meret..bende ne zamandır böle bı program arıyodum yardımcı olursan sevınırım..
hocam sonuna kadar yardımcı olmaya çalışıyım..
öncelikle sertifikalandırmayı dene telefonunu nokia olsa yardımcı olurdum, açtıgım konulardan sertifika yapardın ama samsungla ilgi hiç bir şey bilmiyorum
bunun için önce telefonunu sertifikalandır forumda arama yap mutlaka vardır
sertifikalandıramazsan opda'dan imei numaranla sertifika al
yardımcı olduysam ne mutlu bana
 

djkaptan

Üye
aradığım bi proydu eline sağlık kardeş daha kalitelisini bulursan da hmn paylaşmanı isterim
 

Nedved

Emekli Yönetici
tesekkürler güzel paylasım
 

anl_tr

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
rica ederim arkadaşlar güle güle kullanın
164 kez indirilmiş 7 yorum iyi yinede
 

anl_tr

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
rica ederim güle güle kullan
 
Paylaşım için Teşekkürler......
 

anl_tr

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
rica ederim...
 
teşekkürler ama n73ü kitledi müzik çalarken denedim yine olmad eski sürümü çalışmıştı