Uğurladım Eski Sevdalarımı...


Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
ALpeRenBuGRa

ALpeRenBuGRa

Üye
    Konu Sahibi
Uğurladım Eski Sevdalarımı...



 

tuba.dmn

Üye
ya kızım fln ama bi kız seni bu kdr üzüyosa değmez bence unutmaya çalış acı çekmekten iidir:)
 

elmyra

Üye
Alperen bey size bu kadar duygusalllık yakışmıyor :nono: :nono:
 
CEREN

CEREN

Üye
yeter yetr
yeter yeter
 
Pure Life

Pure Life

Üye
ay ay aşk iste istediğin kadar unutmaya çalış sana sundugu acıyı tatmadıkça unutmayı bilmezsın
 
ChavRash

ChavRash

Emekli Yönetici
Bülbül gül elinden ah ile zar ediyor. Abi bu ne aşk böyle..
 
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
Duygusal bir olaya bu kadar realist yaklaşınca da bir garip oluyor... Adam ciğerini sökmüş göğsünden bize tutuyor, kanlar falan... Belki de yaşanılan acının yoğunluğunu yansıtmasından dolayı güzel bulunmuş olabilir ama ben Ceren'in avatarındaki tarzda klasik kalp figürünü tercih ediyorum :)

Acınıza gelince... Bana kalırsa insan aşk acısını çekmek istediği için çekiyor! Çekmemek de elinde acıyı arttırmak da... Mesela duruma uygun müzikler dinlerseniz acınız artacaktır, ya da içerseniz... Halbuki hayat güzel... Yeni sergüzeştlere yelken açmak dururken yıkılmış limana bakıp paslanan bir gemi olmayı seçmek neden?..

Belki de hepimizin içinde mazohist bir yön var...
 
Yasminozz

Yasminozz

Üye
ata sana sonuna kadar katılıyorumm...bende hep bunu savunurum...bi insan acı çekmek istediği için çeker..tamam tabiki de sevdiğin bi insanın birden bire artık hayatında olmaması büyük bi eksiklik ama hayatın sonuda değil...herşey beyinde biter ve zaman herşeyin ilacıdır...kimse kendi kendini kandırmasın... ;)

ne demiş orhan ölmez "ben senden öncede yaşıyordum senden sonrada yaşarım" ;) :) :)
 
Pure Life

Pure Life

Üye
yapmayın arkadaşlar insan acı çekmek üzülmek istermı hiç ata nın soyledıgı sadece bir nebze azaltır ama acı hala insanın içinde durur aglaman gerektıgı kadar aglamadan üzülmen gerektıgı kadar üzülmeden zamanı gelmeden ask acısı bitmez
 
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
Arkadaşlar aşk diye bir şey yok! O bizim hastalıklı beyinlerimizin bir yanılsaması sadece!.. Eğer aşk varsa birisi göstersin bana?

Ben bir şey hissediyorum diye gelmeyin ama! Bu varoluşuna kanıt değil!.. Zira bir süre sonra hissetmeyeceksiniz! Aşkın da bir süresi var!..

Acısının bitmesi için gereken zaman da size bağlı!
Nasıl ki sizin beyniniz karşınızdaki kişiye bir anlam yüklüyor durup dururken, adına aşk diyoruz, o anlamı kaldırmak da beynimizde olup bitiyor...

Kendi kendisine acı çektirtme arzusu az olan kişinin aşk acısı da kısa olur!.. Hayatı güzel yaşamak bizim elimizde, hayatın anlamını yaratan bizleriz çünkü!..
 

omayra

Üye
Aşk acısı zordur kavuşamayınca... Üzme kendini Alperen kardeşim, desem de etki etmeyecek biliyorum. Zamanla küllenecek yangın, daha iyi hissedeceksin kendini. Sadece biraz zaman...
 
ALpeRenBuGRa

ALpeRenBuGRa

Üye
    Konu Sahibi
Ben fevkalade iyiyim. Kötü olduğu mu da nerden çıkardınız :nargile:
 

omayra

Üye
açtığın konudan olabilir mi acaba :)
 
ALpeRenBuGRa

ALpeRenBuGRa

Üye
    Konu Sahibi
:aman2: :islik
 
Pure Life

Pure Life

Üye
:kop:
 
ALpeRenBuGRa

ALpeRenBuGRa

Üye
    Konu Sahibi
1-:allalla:
2-:hmmm
3-:nono:
 

jöly

Üye
çivi çiviyi söker alperen...senin çektiğin acıyı karşındaki çekmiyorsa yeni aşklara yelken aç bence...
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...




MaxiCep.com internet sitesi 5651 Sayılı Kanun’un 2. maddesinin 1. fıkrasının m) bendi ile aynı kanunun 5. maddesi kapsamında BTK kurumu tarafından onaylı Yer Sağlayıcı olarak faaliyet göstermektedir. İçerikler, ön onay olmaksızın tamamen kullanıcılar tarafından oluşturulmaktadır.

MaxiCep.com; Yer sağlayıcı olarak, kullanıcılar tarafından oluşturulan içeriği ya da hukuka aykırı paylaşımı kontrol etmekle ya da araştırmakla yükümlü değildir.

MaxiCep.com’un yer sağladığı içeriğin 5651 Sayılı Kanun’un 8 ila 9. maddelerine aykırı şekilde; kişilik haklarınızı ihlal ettiğini ya da hukuka aykırı olduğunu düşünüyorsanız Buradan yada [email protected] mail adresine e-mail göndererek iletişime geçerek bildirebilirsiniz.

Bildirimleriniz dikkatle ve özenle incelenmekte olup kişilik haklarınızın ihlali ya da hukuka aykırılığın tespiti halinde mevzuat kapsamında en kısa sürede işlem yaparak bilgi vereceğiz.
Üst Alt