Ufak bir sorum olacaktı ?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Ufak bir sorum olacaktı ?
Arkadaşlar ilk önce iyi forumlar ufak bi sorum olacaktı. Note 2 almayı düşünüyorum ancak su an nakit 2000 tl param var sizce ocak ayını beklemelımiyim yoksa şimdi gidip alayım mı fiyat düşmesi açısından sizinde görüşlerinizi merak ediyorum ?
 

Peocawe

Üye
Çok bi düşüş olacağını zannetmiyorum. Benim gibi sabırsız biri değilsen bekleyebilirsin. Ama ben olsam şimdi çıkar gider alırdım nakit param olsa.
 
Kullanan biri olarak bi dakika bekleme derim. Para varsa al kardesim. Düşer muhakkak ama öyle aşırı bi düşüş pek zannetmiyorum.
 
Yıl sonu hesaplar kapanacağı için firmalar stoklarını bitirmek isteyecek ciddi indirimler olacaktır.10-15 gün beklersen çok çok iyi bir fiyata alırsın.
 

ozakin70

Üye
samsung yeni bi canavar çıkarana kadar fazla bi düşüş olacağını sanmıyorum ha benim param değerli diyorsan bekle derim azda olsa bi düşüş olur
 

Ali58_58

Üye
note 2 gerçekten tatminkar bi telefon ama s4ü felanda bekleyebilirsin diyicem ama sen o zamana kadar o parayı yersin o yüzden git note 2'yi al
 
    Konu Sahibi
note 2 gerçekten tatminkar bi telefon ama s4ü felanda bekleyebilirsin diyicem ama sen o zamana kadar o parayı yersin o yüzden git note 2'yi al
Co tesekurler yorumlariniz icin biraz bekleyelim zaten artix su anlik is goruyor bi yili devirelim bakalim sonra bakariz :-)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...