Ucuz tabletlerde neden sim girişi yok?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
R.A.M

R.A.M

Üye
    Konu Sahibi
Ucuz tabletlerde neden sim girişi yok?
arkdaşlar ben bu soruyu merak ediyorum 500 lira altı tabletlerde neden sim girişi yok çin olsun diğer üretimler olsun bu konuyla ilgili bilgisi olan varmı?
 


HaqperesT

HaqperesT

Üye
takınca 500 ustu oluveriyorlar
hemen de ondan :)
 
futbol123

futbol123

Üye
Sim kart olunca maliyet artıyor Örn. ipod touch 499tl civarında 8gb olanı iphone 4 8gb 1.499tl :) şuan en ucuz sim kartlı tablet 599tl reedpad benq üreticisiydi galiba :islik
 
HaqperesT

HaqperesT

Üye
Tehlike ";4637578][COLOR="DarkRed' Alıntı:
Sim kart olunca maliyet artıyor Örn. ipod touch 499tl civarında 8gb olanı iphone 4 8gb 1.499tl :) şuan en ucuz sim kartlı tablet 599tl reedpad benq üreticisiydi galiba :islik[/COLOR]

maliyetten çok fırsatcılık bence..
taktıkları gsm aparatı ucuz bir telden fazlası degil ki buda en fazla 50 fark olsun.
 
El~PisToLeRo

El~PisToLeRo

Üye
Aynen öyle maliyeti degil kullanımıyla alakalı.
Yani işin düsmüsken sömürmek gibi.Kısaca damat tıraşı :D


[video=youtube;ndNdQePxaQk]http://www.youtube.com/watch?v=ndNdQePxaQk[/video]
 
  • Beğen
Tepkiler: " Tehlike "
futbol123

futbol123

Üye
maliyetten çok fırsatcılık bence..
taktıkları gsm aparatı ucuz bir telden fazlası degil ki buda en fazla 50 fark olsun.
İmei numarası falanda var bunu diyorum yaptıkları çok saçma zaten
Aynen öyle maliyeti degil kullanımıyla alakalı.
Yani işin düsmüsken sömürmek gibi.Kısaca damat tıraşı :D


[video=youtube;ndNdQePxaQk]http://www.youtube.com/watch?v=ndNdQePxaQk[/video]
:d::d:
 
R.A.M

R.A.M

Üye
    Konu Sahibi
up.
 
SHS

SHS

Üye
ucuz sim kart takılabilen tablet mi arıyorsun:D
 
15097

15097

Üye
ucuz olduğu için...kısa ve öz :dry:
 
kralvampir

kralvampir

Üye
30tl ver 3310 al tüm dertten kurtul:d:
 
kralvampir

kralvampir

Üye


o tablet demiş telefon değil :D
Tamam bende aldığı tabletin yanına bantla yapıştırsın diyorum.Hani diyorlar ya 50tllik ek cihaz diye hatta 150 tl veririm diyen oldu .Alın size ek
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt