Ücretsiz Mesajlaşma Programı[blip.me]Sınırsız

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

burak d

Üye
    Konu Sahibi
Ücretsiz Mesajlaşma Programı[blip.me]Sınırsız
Her Operatorden Her Yone Bedava Mesajlasma!!![0]

blip.me


Ister karsi tarafta yuklu olsun ister olmasin yada farkli operator olsun olmasin fark etmeksizin istediginiz her kisiye ucretsiz olarak sms veya sesli mesaj gonderebileceginiz bir uygulamadir.

Mesela soyle ben Ahmet'e blip.me ile ucretsiz sms gondermek istiyorum once Contacs dan Ahmeti secerek "Hold&Send" tusuna basili tutarak Ahmete bir sesli mesaj gonderiyorum daha sonra menuye dondugunuzde bir Ahmet seridi goreceksiniz ona tiklayarak ust kisimdan text i secoyoruz ve smsimizi gonderiyoruz dedigim gibi bu islemi sms gonderecegimiz her kisi icin yalnizca birkere uyguluyoruz.Karsi taraf isterse de sesli mesaji ucretsiz olarak indirebilir.

KURULUM
Programi kurduktan sonra ilk kisma ismimizi 2. kisma soyadimizi giriyoruz bu bilgileri dogru giriniz yoksa karsi taraf mesajin kimden geldigini anlamaz!

Devam ettikten sonra telefonuza bir mesaj geliyor o mesajdaki kodu istenilen alana giriyoruz ve tamam iste bu kadar artik beles mesajlasabilirsiniz


Sistem: 2.0 Ve Üzeri
Boyut: 2Mb
İndir:
 
Tepkiler: corolla_58
sağol da eklenti olarak verseyfin süper olurdu
 
Güzel fakat karşı tarafın internet paketi olması gerek ! yoksa Liralar Uçar
 
arkadaslar ben bunu 3 4 gun kadar kullandım bı porblem yoktu fakat artık gonderemıyorum sadece bu programa sahıp kısılere gonderıyorumö acaba surelımı yoksa yanlıs bırseymı yaptım acaklayacak bırı olsursa sevınırım sımdıden saolun ...
 

LO®D

Üye


şöyle bişey limit konulmuş yani aynı kişiye sürekli mesaj atınca bir süre sonra artık gitmiyor. Bu programın bu şekilde ücretsiz gönderme amacı bence belirli bir süre büyük bir kitle yakalamak sonrada aynı programın olması şartı konulur diye düşünüyorum bu benim fikrim. bende denedim bir süre sonra aynı kişiye atmadı.
 

61semih

Üye
haklısın
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...