twitter cıkış yok

Sponsorlu Bağlantılar

SouLW3

SouLW3

Üye
    Konu Sahibi
twitter cıkış yok
N9 un kendi uygulaması olan twitterdan cıkış yapamoyorum cıkş yap diye bir secenek yok yada ben bulamadım twittian danda foto yükleniyor ama profil resmi yapılmıyor :/
 


fnldstntn

Üye
Hesaplar altından kapatabilirsin...
 
SouLW3

SouLW3

Üye
    Konu Sahibi
dogru ya aklıma gelmemiş .d
 


Üst Alt