Türkiyede 300 milyon cin varmış..

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Türkiyede 300 milyon cin varmış..
Cinler Hakkında İlginç Bir İddia Ortaya Atıldı. Araştırmacı Engin KURTAY Bir Dergiye Verdiği Röportajda Turkiyede 300 Milyon Cin Olduğunu Söyledi. Hamda Bunların 72 Milyonu İstanbul'da İmiş.

İşte Semt İstanbul Cinleri...

B.Çekmece; Burdaki Cinler Muslumandır.Genelde Huzursuzluk Ve Geçimsizlik Yaratıyorlar.


K.Çekmece; Her Dinden Cin Var Kadınlarda Soğukluk Yaratıyorlar

G.Osmanpasa; Burdakilerde Müslüman Burdakilerın Özellikleri Dedikodu Haber Tasıma Ve Vesvese Yapma.

Etiler-Tarabya; Genelde Satanist Cinler Yasıyor. İnsanları Günah İşlemeye Teşvik Ediyor. Sapık İlişkileri Normalmiş Gibi Gösteriyorlar.

Ortaköy; Dinsiz Cinler Bu Bölgede Yasıyor. Etkileri Cin Çarpması Yaratmak.

Bağcılar; En Kötü Cinler Bu Bölgede Çoğunlukla Satanist Ve Gayrimüslim Genelde İnsanları Tacız Ediyorlar.

Kadıköy; Hıristiyan Ve Müslüman Cinler Eşit Sayıda Denebilir. İnsanlarda Bayılma Korku Kulağa Ses Gelme Durumları Yaratıyorlar.
 


zibidi39

zibidi39

Üye
su ana kadar okudugum en sacma acıklama engın kurtay da en sacma arastırmacı
 
Catty

Catty

Emekli Yönetici
İnandırıcı gelmedi...
 
X-LifeHard

X-LifeHard

Üye
Adamın işi gücü yokmu ya Türkiyede kaç cin var diye hesaplama yapan birine Allah akıl fikir versin
 
zibidi39

zibidi39

Üye
nasıl saydı acaba cok merak edıyom banada ogretsın
 
EroL

EroL

Emekli Yönetici
saysın bakim 300 milyonu? hadi say :d
 
alcatraz1907

alcatraz1907

Üye
sallaması kolay hadi ispat etsinde görelim
 
Samsunspor

Samsunspor

Emekli Yönetici
Hadi nüfus olarak en büyük şehir tamam , c.nler de mi köyden göç edip gidiyor iş buluruz diye ..

Taşı toprağı altın ya işte ,ne yapsınlar c.n gibiler :coold:
 
Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
O zaman kişi başına 4 cin düsuyor Türkiyede
 
EroL

EroL

Emekli Yönetici
cinlerim tepeme çıktı gene :@
 
burak9400

burak9400

Üye
olur mu olur valla ben bağcılarda yaşıyorum burda gerçekten de kötü olaylar haddinden fazla
 
Mustafa Furkan

Mustafa Furkan

Üye
Cinlerin nüfus sayımı mı yapılmış yani... :hmmm
 
sultan"

sultan"

Üye
saysın bakim 300 milyonu? hadi say :d
vallaha ya etiler gibi zenginlerin oturduğu yerdede sapıklık yaratan cin varmış özellikle :D
ülkemin saf insanları böyle inanıp üfüttürüyorlar kendilerini
 
sultan"

sultan"

Üye
nıhahaha. Bende bazen görüyorumda bana bakıyolar, bu bizden cin deyip kaçıyolar:naughty:
 
kacaksevgilim

kacaksevgilim

Üye
Tek tek elinle saydın mı diyecek:)
 
DirtyNiqqa

DirtyNiqqa

Üye
Çok saçma geldi doğrusu...
 
sultan"

sultan"

Üye
saçma tabi
 
aLone

aLone

Üye
saymış mı?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt