Türkiye diğer ülkelerin csc leri lazım bilen var mı ?

  • 13 Mart 2013
  • 2800 Okunma
  • 12 Cevap

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. telefonumdaki csc ler :

    XEU
    XEO
    VOM
    VDP
    TSC
    TPH
    PHB
    NEE
    FOP
    DBT
    SPW
    AUT
    ATO

    Türkiye'ninki hangisi ?Kies güncellemesi için lazım
     


    Yazan: nefretsiz
  2. TUR ya da KOR olması lazım. XEU: ingiltere XEO: polonya
     
  3. hemen bakıyorum teşekkur ederim

    baktım TUR ve KOR ikisi de yok.yükleme imkanımız var mıdır acaba ?
     
  4. yok benim bildiğim. sadece bu türkiye olanı indircen.

    1) teli nerden aldın (TR mi yurt dışı mı) TR ise zaten soru olmaz bunu geçiyorum. Yurt dışı ise TR sürümünü indirip kur tele ve CSC yi TUR veya KOR yap.
    2)yeni sürüm mü yükledin? Yeni sürümü netten indirip yüklediysen hangi ülkeninmiş bak. zaten o ülke haricini desteklemez kies. İngiltere sürümüyse CSC de XEU olmalı kiesten güncelleme almak için(örn ben s3 e ing sürümünü yükledim ve KOR dan XEU yapıp kiesle güncelledim.)
     
  5. Tel e jtag yaptirdim yarin oglen alicam alman rom u stock rom 2.2. alman csc yaptim dbt idi galiba yarin alinca denicem cok tsk edrm.Anladigima gore rom alman csc si de alman olucak dimi
     
  6. evet aynen öyle yoksa sürümün kodu ile CSC uyuşmadığından güncelleme vermiyor kies. ikiside aynı olursa alabiliyorsun

    CSC yi DBT yapınca kiese bağladığında almanyaya çıkan sürümleri alacaksın
     
  7. telefonu aldım csc yi dbt yaptım kies e bağladım desteklemiyor hala telefonum spot ondan mı desteklemiyor acaba ?
     
  8. olabilir zaten netten orjinal sürüm indirip odin le telefonuna yükleyebilirsin
     
  9. peki çok tesekkürler :)
     
  10. Kiese bağlayın çıkan bilgileri yazın. Sorun nedir anlamaya çalışalım. Ona göre çözüm önerebiliriz. kolay gelsin
     
  11. Çıkan bilgiler derken ?
     
  12. Kies güncelleme için cihazınızı desteklemiyorsa, kiese bağladığınızda çıkan bilgileri soruyorum. pda phone csc (...) bu tür bilgiler vardır.
     

  13. < Resmi açmak için tıklayın >


    bu mu hocam?
     
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
Yüklüyor...
13/11/2018 - 18:42