Türkiye De Yaşanan Garip Olaylar

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
yavuzkaraca

yavuzkaraca

Üye
    Konu Sahibi
Türkiye De Yaşanan Garip Olaylar
Kalp ameliyatı oldum. 4 ay rapor aldim ve bu 4 ayin sonunda rapor paramı
almak icin Fatih SSK'ya gittim.
Klasik bir sekilde eksik evraklari parti parti soyledikleri icin 3 gun
ugrastim ve buyuk gun geldi.
Param hesaplaniyor. Bankodayım, sorular geldi.

-Hastanede yattın mi?
-Herhalde abi, dedim, henuz evlerde kalp ameliyatı yapamiyorlarmiş. Hic
yorum yapmadi ve 2. soruya gecti.


- Ciktin mı peki? Ve ben dumur...
- Hayir, hala aksamlari isten sonra yatmaya hastaneye gidiyorum. Ve kafami
duvarlara vurduracak soru geldi.
Espri bile anlamaktan aciz bu adam sordu:


- Istanbul'da kimsen yok mu yav. Niye hastanede kaliyorsun ki hala?


----------------------


Gecen gun aksam vakti dolmusta gidiyorum, arkadan teyzenin biri bagirdi:
-"Evladım su sari kamyonetin yaninda
indiriver."Dolmus
soforu dumur olmus bir vaziyette:
- Iyi de teyze, o kamyonet hareket halinde, nerde duracagini nerden
bileyim...


------------------------


Gecen sene Hava Harb Okulunun Sinavi'na gitmek icin Bursa Terminali'nde
otobusumu bekliyodum. Bu arada ilginc bi olaya tanik oldum. Adamin teki
karisini Istanbul'a yollamak icin bi otobus firmasindan bilet
almisti.Fakatotobus firmasi adama ayirdigi bileti baskasina satmis.
Adamda bu sinirle
gisede gorevli olan memura su sekilde bagiriyodu:


-"Hepinizi sikayet ederim ben onu bunu anlamam. Karimi .ike .ike
gotureceksiniz Istanbulaaaaa..."


------------------------


Simdi arkadasimla Taksim'de takiliyoruz. Bi adam aglayan cocugunu susturmaya
calisiyor. Yaninda da bi polis var; sonra adam cocuga dedi ki:


-"Sus yoksa seni polise veririm." Yandaki polis de bi
dellendi:
-"Lan gerizekali, biz adam mi
yiyoruz da bize veriyon
cocugu?


------------------------


Bir gun Izmir' de belediye otobusunde gidiyoruz arkadaslarla. Bizim arkadas
bos yer buldu ve oturdu.

Sonraki durakta da eli bastonlu yasli bi amca geldi.
Arkadas da killigina adama yer vermedi. Adam o arkadasin oturdugu koltugun
yanina geldi ve ayakta arkadasin yer vermesini bekliyor. Fakat arkadas
yerini vermedi. Neyse adamcagiza da yazik, bastonu otobus hareket ettikce bi
o tarafa bi bu tarafa kayiyo.
Arkadas dayanamadi ve yasli amcaya:


-'Amca bastonun ucuna lastik takarsan kaymaz'dedi.
Adam soyle bakti, sonra;
-'O lastigi zamaninda baban taksaydi simdi sen olmazdin, ben de orda oturuyo
olurdum' deyince butun otobus koptu. Arkadas o gun bu gundur belediye
otobusune binmez.


------------------------


Bi gun arkadasla dolmus bekliyoruz. Ust gecit var ama kendi halinde bir
kadincagiz yayaya kirmizi yanarken caddeden gecmeye calisiyo. Ust gecitin
altinda beklemekte olan polis otosundan soyle bir anons
yapiliyo:


- Hanim nireeee, hanim nireee? Teyzeden cevap:
- Eltimgileee, beyimin haberi var. Sana ne kiii.
 
  • Beğen
Tepkiler: 55_BeRKaN_55 ve AHMED...


Metin MF

Metin MF

Üye
:kop2:
 
AHMED...

AHMED...

Üye
iki tanesini biliyordum ama digerleri komik :D
 
eşref gümüşsay

eşref gümüşsay

Üye
gercekten de komik :)
 
yavuzkaraca

yavuzkaraca

Üye
    Konu Sahibi
:) güzel ülkemin güzel insanları :)
 
handci04

handci04

Üye
lütfen bunlar gerçek değil deyin
 
yavuzkaraca

yavuzkaraca

Üye
    Konu Sahibi
malesef gerçek
 
tempestshine

tempestshine

Üye
:d:
 
anılbaran

anılbaran

Üye
:hmmm
 
MasteLaa

MasteLaa

Üye
Garipmiş gerçekten :)
 
Silinen Üye 1833842

Silinen Üye 1833842

Kapalı Hesap
:kop2:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Cevap
8
Görüntüleme
517
DarkredBlue61
Cevap
1
Görüntüleme
1K
TARİHÇİ
Cevap
5
Görüntüleme
2K
DarkredBlue61
kraldost
Cevap
7
Görüntüleme
746
sublieutenant


Üst Alt