OttomaN TigeR
Üye
farkinda mısın bilmiyorum ama ezberlemekten bahsediyosun![]()
bir anımı anlatayım sana, ben ehliyeti alalı sekiz yıl gibi epey bir zaman geçti. Bir gün arkadaşımla onun ehliyet kursu aldığı yere gittim. Arkadaşım benim bu olayı kurs müdürüne anlattı o da güya hmm öylemi birazdan sınav var buyursun bakalım ne kadar bilgisi kalmış gibi ukala bir tavır içerisinde bulundu. Bende onca zaman geçmesine rağmen tamam girerim dedim ve ben 87 puanla sınav birincisi oldum... o kadar yani...

eyvallah 
