Türkiye almanya

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

m542tf

Üye
    Konu Sahibi
Türkiye almanya
Arkadaşlar bu maçın sonucu ne olur. Türkiye iyi bir mqç çıkarıp kazanır mı?
 

Aege

Üye
Kazanması şart.Çünkü bundan sonra Sırbistan ile oynayacağız.Sırbistan'a yenilme ihtimali göz önünde bulundurularak bu maçın kesin kazanılması gerektiğini düşünüyorum.Dirk Novitzki'ye önlem alabilirsek maç bizim kontrolümüzde olacaktır.Maçta toplam 120-130 sayı civarı olacaktır diye düşünüyorum.67-63 kazanırız
 
almanya bence elendi onlarda biliyo çünkü hem bizi hem litvanyayı yenmeleri lazım artı türkiye ve sırplrın mac kazanmaması lazım ama o mümkün dğl son maç türkiye sırp türkiye maçı çıvıtmazsa 10 sayı farkla kaznır

----------Eklendi @ 10:43:23 ---------- Yazıldı @ 10:42:47 ----------

Arkadaşım 2 maçı kazanmazsak eleniyoruz
 

Aege

Üye
Iki maçı da kazanamazsak elendiğimizi bende biliyorum.O yüzden bu maçı kesin kazanmalıyız dedim zaten.
 
Iki maçı da kazanamazsak elendiğimizi bende biliyorum.O yüzden bu maçı kesin kazanmalıyız dedim zaten.
Sırbistn 3.30 da yapıcğı mçta yenlrse biz almanyayı yenemezsek bile sırbistanı yenerek çıkarız
 
ben fark yeriz diyorum milli takıma hiç güvenmiyorum saçma sapan mağlubiyetler aldılar
 

Aege

Üye
Elenme Senaryosu 1 : Türkiye kalan iki maçı kaybedip elenecek

Elenme Senaryosu 2 : Türkiye Almanya'yı yenecek ve son maçta Sırbistan'a yenilecek.Bu sayede Sırbistan Ispanya'ya yenilmiş olsa bile Türkiye elenecek çünkü puanlar eşit olacak ve sıralamada diğer unsurlara bakılacak ki onlarda en düşük takımız.

Çeyrek Final Senaryosu 1 : Bugün Almanya'ya yenileceğiz ve Sırbistan'ın da Ispanya'ya yenilmesini bekleyip,son maçta Sırbistan'ı yeneceğiz ve çeyrek finale çıkacağız.

Çeyrek Final Senaryosu 2 : Kalan iki maçı da kazanıp gruplardan kesin bir şekilde çıkacağız
 
Tepkiler: zeusahmet

Masha

Üye
Sormamış ol sonuç belli
 

Aege

Üye
Sırbistan'ı yenmek şart
 

m542tf

Üye
    Konu Sahibi
önce almanları yenip önümüze bakalım bizim iyi nowitski'ninde kötü oynamasını diliyorum.
 

India

Üye
Türkiyenin kadrosu almanyanın yanından bile geçemez almanyadan 10 üstünde fark yemezsek iydir
 

mfb2

Üye
Bu maçı alıcaz başka yolu yok
 

Aege

Üye
Ömer Onan penaltı kaçırdı dedi spiker
 

Mert

Üye
Atın şu serbest atışları :
 

m542tf

Üye
    Konu Sahibi
bu takımın ilk önce iyi bir koç'a ihtiyacı var. Diğer bir konu serbest atışlara çok ama çok çalışılmalı
 
Tepkiler: India

India

Üye
Kadrodaki çoğu oyuncu artık bu takımda oynayacak kapasitede değil kadroda değişime gidilmesi lazım sağlam bir koç'ta şart
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...