TuRkiShCowboy Artık Yarbay .......!!!!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
TuRkiShCowboy Artık Yarbay .......!!!!
Sevgili maxicep ailesi bir rütbe daha geride kaldı ... Yarbay oldum.. :islik Tebriklerinizi bekliyorum :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: Godfather, Tuğrul Kütükçü ve ism@il 54


YILMAZBY

YILMAZBY

Üye
tebrikler inşaallah albay olarakta görürüz :)
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
teşekkürler :oke:
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
Vayy bir yarbay daha:)
Ben de 4 bin küsür mesajdayım ama halâ yarbayım:ehe
Tebrikler Enes:oke:
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
teşekkürler kardeşim... seni albay olarak görmek istiyoruz :ehe
 
ALPARS™

ALPARS™

Üye
tebrikler.
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
teşekkürler :oke:
 

Nillowa

Üye
tebrik ederim yarbayım :) sen bu hızla albayda olursun
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
teşekkür ederim yüzbaşım :ehe rütbe atlama önceliği sende ama :ehe
 
aLone

aLone

Üye
allah bizede nasip etsin
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
inşallah en kısa zamanda ..
 
Odysseus

Odysseus

Üye
Tebrikler Enes. Paylaşmaya devam :oke:
 
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
Enes tebrikler de beklenen bir şeydi yani :ehe
Aynı mizah konusuna 3-5 tane gülme işareti atıyorsun len :gul:
 
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
Sen daha iyi bilirsin :ehe
 

Sidretül Münteha

Üye
Tebrikler Canım Daha Üst Rütbelerr İnşallah
 
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
3 vakte kadar Albay :ehe
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
teşekkürler.... Ata abi amma arttın yaa ben bütün gün neredeyse maxicepteyim ... aarabada giderken bile cep telefonundan giriyorum ...:ehe
 
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
Ben girip girmemenle ilgilenmedim ki :gul:
Giriyorsun da ne yapıyorsun :naughty:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt