Turkcelliler Dikkat Hediye Kontör Uyarısı!!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
paradox1026

paradox1026

Üye
    Konu Sahibi
Turkcelliler Dikkat Hediye Kontör Uyarısı!!
Çeşitli firmaların düzenlediği kampanyalarda GSM operatörleri abonelerine kontör ya da dakika hediye ediyor. Son olarak Pepsi’nin düzenlediği kampanyada kapaklarda ya da açma halkalarında yer alan kodlarin gönderen herkese 10 kontör hediye edildiği kamuoyuna duyurulmuştu. Ancak hediye kontörün altında büyük bir risk var. 10 kontör kazanalım derken, onlarca kontörden olmayın… KENDİ TARİFENİZ DEVRE DIŞI KALIYOR
Pepsi’nin düzenlediği kampanyadan yararlanarak hediye kontörleri hattına yükleyip telefon konuşması yapanlar, ilginç bir uygulamayla karşılaştı. Hediye kontörlerin fiyatlandırması standart fiyatlandırma üzerinde yapıldığı için, Turkcell abonesi bir müşteri aynı operatörden başka bir telefonu aradığında bir dakikada 4 kontör düşüyor. Bir dakikası 4 kontörden yapılan görüşmeye hediye kontörler bittikten sonra telefon kapatılmadan devam edilirse, abonenin kullanmış olduğu fiyatlandırma devreden çıktığı için, görüşme 1 dakikası 4 kontörden devam ediyor.
ASTARI YÜZÜNÜ GEÇTİ
Kendi tarifesinde 2 kontöre 5 dakika konuşan bir kişi, hediye kontör yükledikten sonra yaptığı konuşmada, eğer hediye kontörü bittikten sonra telefonunu kapatmadıysa, ücretlendirme standart fiyatlandırma üzerinden yapıldığı için 10 dakikalık bir görüşme için 4 kontör ödemesi gerekirken 40 kontör ödüyor.
Pepsi’den çıkan kodu Turkcell’e gönderen ve 10 kontör kazanan Aydın Yüce, yaşadıklarını şöyle anlattı; “ gönderdim. 10 kontör yüklediler. Tarifem hazır kart süper tarife. Turkcell’i aramak beş dakikası 2 kontör. 10 dakikalık bir arama yaptım tam 42 kontörüm gitti.”
HEDİYE KONTÖR BİTTİĞİNDE TELEFONU KAPATIN

Yaşadığı sorun üzerine 5 kez Turkcell’i aradığını belirten Yüce, sürekli ‘Sistem arızalı daha sonra tekrar arayın’ cevabını aldığını söyledi. Konuyla ilgili, firmadan bilgi almayı başaran Yüce, “Şimdi arama yaptığımız zaman bu 10 kontör hediyeden gidiyor. Kontör bitiyor. Tabi biz görüşmeye devam ediyoruz. Normal kendi kontörümüz beş dakikası iki kontör olması gerekirken dakikası 4 kontörden düşmeye başlıyor. Neymiş ‘hediye kontör bitince telefonu kapatıp tekrar açmak gerekliymiş’. Saçmalığa bakar mısınız. Peki, kimin haberi var bundan kimsenin. Benim gibi kaç kişiden kontör gitti.”
Hediye edilen 10 kontörü kullanmak isterken 52 kontörünün gittiğini belirten Aydın Yüce yapılan uygulamayı ise ‘dolandırıcılık’ olarak niteliyor.
TURKCELL’DEN CEVAP GELMEDİ
Hediye kontör kullanıma ilişkin ilgili bilgi istediğimiz Turkcell’den henüz bir cevap gelmedi.
Daha önce de Turkcell’in adını kullanarak dolandırıcılık yapan şahıslarlarla ilgili ilettiğimiz sorulara ‘Kurumsal yanıt’ verileceği belirtilmişti. Ancak 10 geçmesine rağmen bir cevap gelmedi.
 
  • Beğen
Tepkiler: davut72


cool_eagle

Üye
böle bişi olursa turkcelle mail atın geri verirler zaten :D:D
 
Cynical

Cynical

Üye
Vermezler.. Turkcell aynı haltı AranKazan'dan kazanılan kontorlerde de yiyor. Buna benzer bir konu açılmıştı. Yani çok mu zor hediye kontor bittiğinde görüşmeyi sonlandıracak bir sistem kurmak. Geçirecekler ya hille aboneye...
 

LOSTURCOS

Üye
arkadaslar evet dogru ben bizbize kampus tarifesindeyım tonlakaznadan kazandıgım kontorle bizbizekampus tarifesindeki arkadasımla hediye kontorlerle konusurken tonlakazandan kazxandıgımkontorler bitti ve bende konusmaya devam edince 10 dk sı 1 kontor yerıne dakıkası 1 kontor den kontorum dustu yanı 15 dkya 15 kontorum gitti o gun bu gundür tonlakazan dan ton almıyorum avantaj yapalım derken
zararı oluyor
 

sweety_boy_43

Üye
benzer bısey basıma geldı...
kampusten kazandıgım 120 dakıkadan 6 dakıkam kalmıstı... dakıkalarım bıttıkten sonra 10 dk sı 1 kntr olarak ucretlendırılıyorum...
arkadasımı aradım basladık konusmaya 20 dk falan gecmıstı...
kapattım kendım hesabladım benden 2 kntr dusulur dedım ..
kntre bı baktım 40 kntr gıtmıs aradım musterı hızmetlerını onlarda bılgısız.daha sonra arayın dedıler..
yazdım sıkayetvar a ertesı gun ırtıbata gectıler.. bedava dklarınızı bıttıkten sorna gorusmeyı sonlandırmadan konusmaya devam edersenız dk sı 3 kntr olarak ucretlendırılırsınız..
dedı bende musterı memnunıyetı ıcın kntrumu gerı yukleyın dedım gorusme yaptıgınız ıcın yardımcı olamayız dedıler kapattım bende kntrlerımın gıttıgıyle kaldım
 
carnewam21

carnewam21

Üye
arkadaslar evet dogru ben bizbize kampus tarifesindeyım tonlakaznadan kazandıgım kontorle bizbizekampus tarifesindeki arkadasımla hediye kontorlerle konusurken tonlakazandan kazxandıgımkontorler bitti ve bende konusmaya devam edince 10 dk sı 1 kontor yerıne dakıkası 1 kontor den kontorum dustu yanı 15 dkya 15 kontorum gitti o gun bu gundür tonlakazan dan ton almıyorum avantaj yapalım derken
zararı oluyor

arkadaşım kullanmasını bileceksiniz arama yapmadan önce kaç hediye kntrünüz kaldıgına bakacaksınız atıorum 4 hediye knt var o zaman 3 buçuk dk konuştuktan sonra kapatıp hediye kntleriniz varmı yokmu die bi göz attıktan sonra normal kntlerle aramak için tekrar arıyacaksınız ve normal tarifenizden düşecek bü seferde

benim şu anda tonla kazandan 65 kntrüm var 2 gün sonra yüklenir bedavadan 1 saat konuşma hakkım olacak... 2 güne kadarda 75 knt yaparım onu:D
 

sweety_boy_43

Üye
benim şu anda tonla kazandan 65 kntrüm var 2 gün sonra yüklenir bedavadan 1 saat konuşma hakkım olacak... 2 güne kadarda 75 knt yaparım onu:D


65 kntre 1 saat mı konuscaksın ılgınc dogrusu..
100 kntr olsa 25 dk konusabılırsın..
 
ilo53

ilo53

Üye
Arkadaslar bende kntr kazandm 10dk 1kntr ken knstm fakat dk 1kntrdn dustu kampusluyu aradigm icin indirim bu hediye kntrlerde gecmyo.
 
Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
Evet dogru kampusluysen ve kampuslu birini aradıysan hediyen bittiginde dakikası 1 kntr gidiyo ama diger tarifelerdeysen dakikada 4 kntr ben hep dikkat ediyorum hediye biter bitmez kapatıyorum herkez dikkat etsin bu aralar hediye kntr cok oluyor bence konu ust konuya tasınsın
 
carnewam21

carnewam21

Üye
65 kntre 1 saat mı konuscaksın ılgınc dogrusu..
100 kntr olsa 25 dk konusabılırsın..

arkadaşım tonla kazandan kazandıgım kntler bende dkda 1 knt olarak düşüyor yani 65 knt birikmişim var şimdi oda 65 dk eder

evet normal 100 knt yüklesen 25 dk olur çünkü onda dkda 4 knt düşüyor

ama benim hattım kampüscell oldugu için vee her yönü dksı 1 kntre aradıgım için 65 knt benim için 1 saat 5 dk gibi bi süre kazandırıyorr okee:oke::oke:
 

sweety_boy_43

Üye
arkadaşım tonla kazandan kazandıgım kntler bende dkda 1 knt olarak düşüyor yani 65 knt birikmişim var şimdi oda 65 dk eder

evet normal 100 knt yüklesen 25 dk olur çünkü onda dkda 4 knt düşüyor

ama benim hattım kampüscell oldugu için vee her yönü dksı 1 kntre aradıgım için 65 knt benim için 1 saat 5 dk gibi bi süre kazandırıyorr okee:oke::oke:


bende tonlakazandakı kntrlerı kullanırken dk da 4 dusuyordu...
 
carnewam21

carnewam21

Üye
bende tonlakazandakı kntrlerı kullanırken dk da 4 dusuyordu...

walla bendede dkda 4 knt düsseydi bende bu kadar ugraşmazdım tonlakazanlaa..

sonuçta bir ay kullanabilecegimiz 2 saat kampanyalarını almak için o kadar normal kntrümüzü harcıyanilioruz ama ben bir ay sonunda 1 2 saatlık knt elde ediorum eskiden sınırsız tarifeler yoktu ama şimdi var artık hergün arayıp kapatıyorum günde 5 kere ayda 150 knt eder..

babamda kamu hattı var arkadaşlardada kamu avea sınırsız vb. tarifeler var hergün aranma limitimi dolsursam yeterlidir bana..
 
arslansem

arslansem

Üye
Bunu bilmiyordum ya öğrendiğim iyi oldu teşekkürler :)
 
sakarya:zekit

sakarya:zekit

Üye
Daha önce karşıma gelmedi ama temkinli olmakta yarar var.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt