Turkcell'den Atak,Bedava Telefon Dönemi Başladı..!

Sponsorlu Bağlantılar

Silinen Üye 153

Silinen Üye 153

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
Turkcell'den Atak,Bedava Telefon Dönemi Başladı..!



Vodafone'un kendi adıyla Türkiye pazarına girmesine sayılı günler kala Turkcell'den bedava cep telefonu atağı. Yarın büyük bir gazete ve tv reklam duyurusu ile kampanya tanıtılıcak.

Dev kampanya yarın büyük gazetelerin hemen tümüne birinci sayfadan 9 sütuna sürmanşet Turkcell ilanı ile giriyor.

Batı'da çok yaygın olarak uygulanan aylık konuşma bedeline göre bedava cep telefonu kampanyası Türkiye'de de başlıyor.

İşin ilginç yanı Türkiye pazarına yeni giren dünya devi Vodafone, bedava telefon dağıtmayı düşünmediğini açıklamıştı.

Telsim'in Vodafone'a devri sonrası Türkcell'in bu kampanyası tüketici lehine olacak. Aylık fatura ödemesi garantisi veren her müşteri 99 YTL'den başlayan fiyatlarla cep telefonu sahibi olabilecek.

Kampanya Nokia, Samsung, SonyEricsson, Motorala, LG, BenQSiemens ve Turkcell Connect cihazlarını kapsıyor.
 


Silinen Üye 153

Silinen Üye 153

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
Kaynak : Dh - MedyaTava - HaberTürk



 

ben_daha_yeniyim

Üye
aboowww ortalık şenlendi biz şenlendik ışıl ışıl ışık olduk fikiss olduk


saolasın binbaşım
 
Silinen Üye 153

Silinen Üye 153

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
Rica ederim,valla ortalık şenledimi şenlenmedimi yarın anlarız..?

Turkcell bu , mutlak bi yerden kazık atıcaktır..1

Tarifelere yarın bakar öğreniriz,inşallah fikis olur..!
 

ben_daha_yeniyim

Üye
olur olur fikiss olur işallah
 
kikaksk

kikaksk

Üye
vallaha çok iyi bi atak ama buna karşılık vadafone den atak gelebilir en kısa zmanda ..
 

ben_daha_yeniyim

Üye
gelecegı varsa görecegıde var :)
 
Silinen Üye 153

Silinen Üye 153

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
Turkcell çok zeki ;) Cidden adamlar işi bilio piyasayı çekicekler şimdi ,

vodafone için zor bi dönem ama vodafone kesinlikle çözüm bulur..

Dünya Devi
 
bassavci

bassavci

Üye
turkcell bu güven olmaz.
bekleyip görelim...
 
Silinen Üye 153

Silinen Üye 153

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
Yarın okuruz netten :)
 
darkred

darkred

Üye
wallahi fikisss :ehe: acaba ne modeller warki tarifede

imza DeLmIrA :ehe:
 
Silinen Üye 153

Silinen Üye 153

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
5110 / 3310 / 628 / 688 / Tİmeport

ßu modeller varmış paşam...ya turkcell bu hacım ya misal 6630 şuan piyasada

600 ytl (sıfır kvk) turkcell der ki al kardesim sunu 1 yıl hattımı kullan aylık bana

60 ytl sabit ücret öde 60*12:720ytl Çünkü onun adı TURKCELL..(KazıkCell)
 
Caine

Caine

Üye
valla onu bilmem de su vedafone mudur nedir bizim ocağımıza körük sokmasındaa. adamlar gıcıklık eder kampanyaları falan bitirir. keske yeniden ceppartnere benzer kampanyalar türese veee şebeke sorunu ortadan kalksaaa. ben tlf mlf istemem. sadece konuşma süreleri kampanyalarına bakarımm. bir alo desem uzun uzunnnnnn alo desem yeter banaaa :) anladınız anladınız ;)
 
..::Riddick::..

..::Riddick::..

Üye
Telefon alacaktım almayayım barı. Tcell faturalı nasıl olsa balki bi avantajı olur.. bekleyelim bakalım
 
ocu77

ocu77

Üye
..::Riddick::..' Alıntı:
Telefon alacaktım almayayım barı. Tcell faturalı nasıl olsa balki bi avantajı olur.. bekleyelim bakalım
kardeş sen Turkcellin N90 vereceğinimi zannediyorsun yoksa...Turkcell in gözünü para bürümüş benden söylemesi..
 
Silinen Üye 153

Silinen Üye 153

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
Arkadaşlar şuan turkcellin sitesindeyim bu haberle ilgili hiç bir bilgi yok... :(
 

maviss

Üye
güzel bişe olucak!!!
 
..::Riddick::..

..::Riddick::..

Üye
ocu77' Alıntı:
kardeş sen Turkcellin N90 vereceğinimi zannediyorsun yoksa...Turkcell in gözünü para bürümüş benden söylemesi..

Arkadaş n91 de verir mi verir ha ek ücret olarak 90 milyon ödemezsinde 700 milyon ödersin belki :pro:
 
bassavci

bassavci

Üye
bilgisi olan varmı
 
***BlackrosE***

***BlackrosE***

Üye
Daha ne bilgisi istiyorsun kardeşim :)
 


Üst Alt