kardeşim bende bir sorun var msnye giriyom arkadaşlarla konusuyom yanlız hep şu soru geliyorr ama devammlıııı .... sinir oldu artıkk ''Messenger uygulamasının veri alıp vermesine ya da şebekeyi kullanılmasına izin verilsin mi'' diyor evet diyom hayır diyom ama gene hep aynısı cıkıyorr telefonum nokıa 6220 classıcc yardım edersen sevinrm.
Benim tel 6280 uygulamayı ındırmıstım daha önceden sildim 1 ay sonra tekrar abone oldum program inerken şöyle diyo''çakışan uygulama var gösterilsin mi?'' göster dıyorum göstermiyor çıkıyor lütfen yardımcı olun ben köyde oturuyorum sevgılım ankarada sevgılımın telefonu yok msn ye gırıyor ama benım de net yok evde ( lütfen allah için yardm ((
kardeşim bende bir sorun var msnye giriyom arkadaşlarla konusuyom yanlız hep şu soru geliyorr ama devammlıııı .... sinir oldu artıkk ''Messenger uygulamasının veri alıp vermesine ya da şebekeyi kullanılmasına izin verilsin mi'' diyor evet diyom hayır diyom ama gene hep aynısı cıkıyorr telefonum nokıa 6220 classıcc yardım edersen sevinrm.
kardeş sen uygulama yoneticisinden messenger ayarlarına bak ordan şebeke erişimi orda her zaman sor diyor onu sadece ilk basta sor yap ben de de bu sorun vardı yaptım düzeldi
arkadşlar ben internete girmek istiyorum telefonum 6300 dedikleri internet paketini aldım wap 2222 ye yolladım ayar almak için kont. de var ama hala bana paket veri hatası diyon lütfen yardım edin çözemedim olayıı :S:S
ya bn tel iphone dediginiz sekilde siteye girdim ama sadece abone olma bilgileri war indirmeyi bulamadım ayrıca ucretli yani haftalık 7 konter yardım edermisiniz