Turkcell Windows Live Messenger

Qesta

Üye

Aynı mesaj banada sıksık gelio bende gıcık oluyorum bunu bilen yokmu arkadaşlar....Saygılar
 

catlak24

Üye
Benim tel 6280 uygulamayı ındırmıstım daha önceden sildim 1 ay sonra tekrar abone oldum program inerken şöyle diyo''çakışan uygulama var gösterilsin mi?'' göster dıyorum göstermiyor çıkıyor lütfen yardımcı olun ben köyde oturuyorum sevgılım ankarada sevgılımın telefonu yok msn ye gırıyor ama benım de net yok evde ( lütfen allah için yardm ((
 
dostum benim telefon 6220c. Turkcell live messengerı kullanıyorum bir sorun yok.Benim telefon desteklemiyordu?? nasıl oluyo bu??
 

Aynı sorun bendede var yokmu yardım edicek birisi ?
 
kardeş sen uygulama yoneticisinden messenger ayarlarına bak ordan şebeke erişimi orda her zaman sor diyor onu sadece ilk basta sor yap ben de de bu sorun vardı yaptım düzeldi
 
lütfen yardım edin telefonum nokia 3500c ama bir türlü ayar yapamıyorum.wlm ye 1 hafta sınırsız üye oldum 7kntre ama kullanamıyorum.HELP ME?
 
ben nokia 6300 a msn yi downloand yapamadım ne yaptıysam olmadı lütfen yardım edin mesaj yolladım olmadı nası yapıcm lütfen cvpp...
 
arkadaslar bu messengerin erisim noktası olarak wlan yani kablosuz modemden baglantı yapılabilir mi telefonum n95 8 gb
 

slot_5

Üye
kesin çözüm nimbuzz hem hotmail hem yahoo aynı anda tek profilden açılabiliyor tavsiye ederim.
 
arkadşlar ben internete girmek istiyorum telefonum 6300 dedikleri internet paketini aldım wap 2222 ye yolladım ayar almak için kont. de var ama hala bana paket veri hatası diyon lütfen yardım edin çözemedim olayıı :S:S
 

djj_tnr

Üye
kontör olmadan indirme yöntemi yokmu
 
ya bn tel iphone dediginiz sekilde siteye girdim ama sadece abone olma bilgileri war indirmeyi bulamadım ayrıca ucretli yani haftalık 7 konter yardım edermisiniz
 
link bozuk kardeş açılmıyo maleseg site hiç bişey indiremiyorum...