bence kendını 24 ay hıcbır oparetore baglama
2 sene boyunca sen 150tl oderken ip5 cıkar 160tl ye odemelı cok pişman olursun
bılmıyorum ama odeme ımkanın varsa avea da 12 aylık olarakta satışı var 18 aylıkta 24 aylıkta
hesabını ıyı yap oparetorlerden alacaksan
ha iphonenın soyle bır avantajı var 3gs ın hala piyasaası var dıger markalar gıbı 4 5 ay sonra telefonun modası geçmıyor,stratejılerı cok ıyı
benım gorusum 24 ay kontratlı alırsan hıcbır sekılde karlı bır alısverıs yapmazsın
tabı her ay rutın 70 80 tl fatura oduyorsan vodafone red ıle alınca avantajllı olursun
ben bu konu hakkında blog bıle yazdım..
http://www.maxicep.com/blogs/1089851/61semih/