http://www.maxicep.com/turkcell-destek-sorun-sikayet/turkcell-artik-ayip-ediyor-a-2-375112.html
Alıntı:
Mehmet göndermiş. >
2 tane hattım var biri genç tarife biri süper tarife bu 2 hattımlada aylık 7.8 liraya tüm turkcellilerle 10000 mesaj kampanyasından yararlanmaktaydım geçen hafta bu kampanyaları iptal ettim gelen mesaj şöyleydi Aylık 10000 mesaj kampanyası iptal talebiniz 20/07/2010 tarihinde gerçekleşecektir 2 hattımada aylık 10 liraya genç tarifelilere her yöne 5000 diğer hazırkartlılara her yöne 1000 mesaj kampanyasına geçtim
Bugün bi baktım mesaj geldi turkcelden Sayın abonemiz aylık 10000 bin mesaj kampanyanız yenilenmiştir tüm turkcellilerle doya doya mesajlaşın

hemen diğer hattımı taktım aynı mesaj onada gelmiş

hemen müşteri hizmetlerini aradım durumu anlattım beyfendi şu an sistemle yoğunluk var lütfen daha sonra ararmısız dedi

beyfendi dedim bu 6. arayışım sorun çözülmezse bütün hatlarımı çevremdeki tanıdıklarımla beraber başka operatöre taşıyacağımı söyledim kem küm etti sizi ilgili bölüme bağlıyorum dedi bekledik tekrar bir beyfendi çıktı derdimizi anlattık tekrardan kusura bakmayın bi yanlışlık olmuş dedi 2 hatta birdenmi dedim arada sistem hata veriyor en yakın zamanda sorun çözülecek dedi tatlı sert bir dille yok beyfendi sorun çözülmeden kapatmam dedim bir dille tamam beyfendı 2 hattınızada müşteri memnuniyeti adına 10 ar lira gönderilecek dedi kapattık telefonu ve geldi liralar

bumu yani Türkiyenin en büyük operatörüne yakışan sorunu illa böyle tehditlemi çözeceğiz 10 yıldır kullanırıyorum ayıp ayıp turkcel yakışmadı sana
Sana ayıp etmişlerse bana ne yapmışlar ?
Şöyleki; Temmuz 2010 faturamda yurt dışı arama 88dakika ve bunun 87.4 dakikası ücretsiz paket. ve konuşma tutarı olarak 0.6saniye için 0.17 TL faturama kalem etmişler.
Ancak gelin görün ki, ne yurt dışınıa aradım nede faturamın detayında yurt dışı arama yazıyor. Şebeke içi, Yurt içi, Diğer operatör var. Ama Yurt dışı diye yapmadığım görüşme için faturalandırılmışım. Turkcel'den enaz 5 kişi ile görüşüyorum, ekran görüntüsünüde gönderdim turkcele ama çözüm bulamadılar. Sanki bu dünyada yaşamıyorlar "PUT" oldular. Susup kaldılar. Artık ecvap veremedikleri için aramıyorlar beni. Enson görüşmede 17 kuruşu geri iade edelim diyorlardı. Her faturamda böyle haksızlık yapıyorlar. Fatura detaylarına bakarsanız eğer haksız para aldıklarını göreceksiniz..