turkcell in sahtekarlığı doğrudur

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Silinen Üye 325954

Silinen Üye 325954

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
turkcell in sahtekarlığı doğrudur
ben 02 nisan itibariyle kontörlü olan hattımı 29 tl olan 300 dakika yaptırdım.içinde bulunan kontörleri ücretsiz dakika olarak eklemesi lazımdı 5000 kontörüm vardı yediler eklemediler daha sonra müşteri hizmetlerine mesaj attım mesajı attıktan sonra hemen numaramı vodafone ye taşımaya müracat ettim.1 gün sonra aradılar hattınıza 500 dakika ücretsiz görüşme tanımladık dediler tabi geç kalmışlardı çoktan ben numaramı taşıma ya vermiştim.hatta 2 adet numaram daha vardı onlarıda taşıdım haksızlığa uğrayıpta turkcell de durmanın anlamı yok.zaten dursaydım aptalllık etmiş olurdum.arkadaşların dediği doğrudur gerçekten sahtekar değilde nedir bunlar.artık yorumu sizler yapınız.:bilmmşimdi 3 aya yakındır vodafonedeyim mutluyum.
 
  • Beğen
Tepkiler: balyoz61, sevimrecep ve kol@j


Silinen Üye 325954

Silinen Üye 325954

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
arkadaşım ben teşekkür ederim.bunların yaptıklarını başlarından geçen anlatmaz ise kimse haberdar olamaz.ben zaten btk nın almış olduğu karar doğrultusunda 1 eylül den sonra 5000 kontörümün tahsili için tl olarak başvuruda bulunmayı düşünüyorum.
 

tanju_turkey

Üye
biz bize tarifesini kullanıyorum, turkell müşteri hizmetleri ile görüştüm ve tam olarak 245 dakika turkcell'den turkcell'i, 14 dakika 17 saniye diğer operatörleri, 1 dakika 33 saniye sabit hatları aradığımı söylüyorlar fakat, özel numara yada yurt dışı araması yok! ortada olan fatura 686 Türk Lirası.


Biz bize tarifesine göre turkcell'den turkcell'i 5 dakikası 0,40 kuruştan arıyorum ( kendi açıklamaları ), diğer operatörleri ve sabit hatları ise dakikası 0,40 kuruştan arıyorum.


Şimdi Basit bir hesaplama yapalım 261 dakika görüşmemin tamamını dakikası 1 liradan yapmış olsaydım bile 261 Türk Lirası tutarında bir fatura almam gerekirdi fakat fatura 686 Türk Lirasıdır.


Turkcell ya insanların matematik bilgileri ile alay ediyor yada açıkça insanları yerine koyuyor ki "ben" resmen yerine konduğumu bu fatura ile açık ve net bir şekilde görebiliyorum.


Saygılarımla
Tanju POLAT
0 532 486 23 43
0 545 434 60 05
 

raziysangel

Üye
http://www.maxicep.com/turkcell-destek-sorun-sikayet/turkcell-artik-ayip-ediyor-a-2-375112.html

Alıntı: Mehmet göndermiş. >
2 tane hattım var biri genç tarife biri süper tarife bu 2 hattımlada aylık 7.8 liraya tüm turkcellilerle 10000 mesaj kampanyasından yararlanmaktaydım geçen hafta bu kampanyaları iptal ettim gelen mesaj şöyleydi Aylık 10000 mesaj kampanyası iptal talebiniz 20/07/2010 tarihinde gerçekleşecektir 2 hattımada aylık 10 liraya genç tarifelilere her yöne 5000 diğer hazırkartlılara her yöne 1000 mesaj kampanyasına geçtim
Bugün bi baktım mesaj geldi turkcelden Sayın abonemiz aylık 10000 bin mesaj kampanyanız yenilenmiştir tüm turkcellilerle doya doya mesajlaşın :sinir hemen diğer hattımı taktım aynı mesaj onada gelmiş:s hemen müşteri hizmetlerini aradım durumu anlattım beyfendi şu an sistemle yoğunluk var lütfen daha sonra ararmısız dedi:blink: beyfendi dedim bu 6. arayışım sorun çözülmezse bütün hatlarımı çevremdeki tanıdıklarımla beraber başka operatöre taşıyacağımı söyledim kem küm etti sizi ilgili bölüme bağlıyorum dedi bekledik tekrar bir beyfendi çıktı derdimizi anlattık tekrardan kusura bakmayın bi yanlışlık olmuş dedi 2 hatta birdenmi dedim arada sistem hata veriyor en yakın zamanda sorun çözülecek dedi tatlı sert bir dille yok beyfendi sorun çözülmeden kapatmam dedim bir dille tamam beyfendı 2 hattınızada müşteri memnuniyeti adına 10 ar lira gönderilecek dedi kapattık telefonu ve geldi liralar:D bumu yani Türkiyenin en büyük operatörüne yakışan sorunu illa böyle tehditlemi çözeceğiz 10 yıldır kullanırıyorum ayıp ayıp turkcel yakışmadı sana:nono:

Sana ayıp etmişlerse bana ne yapmışlar ?
Şöyleki; Temmuz 2010 faturamda yurt dışı arama 88dakika ve bunun 87.4 dakikası ücretsiz paket. ve konuşma tutarı olarak 0.6saniye için 0.17 TL faturama kalem etmişler.
Ancak gelin görün ki, ne yurt dışınıa aradım nede faturamın detayında yurt dışı arama yazıyor. Şebeke içi, Yurt içi, Diğer operatör var. Ama Yurt dışı diye yapmadığım görüşme için faturalandırılmışım. Turkcel'den enaz 5 kişi ile görüşüyorum, ekran görüntüsünüde gönderdim turkcele ama çözüm bulamadılar. Sanki bu dünyada yaşamıyorlar "PUT" oldular. Susup kaldılar. Artık ecvap veremedikleri için aramıyorlar beni. Enson görüşmede 17 kuruşu geri iade edelim diyorlardı. Her faturamda böyle haksızlık yapıyorlar. Fatura detaylarına bakarsanız eğer haksız para aldıklarını göreceksiniz..
 
Silinen Üye 325954

Silinen Üye 325954

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
benim anlamadığım turkcell de yakınıp daha turkcell de ne duruyor bu insanlar anlamış değilim.daha fazla bekleyip niye kazık yiyorsunuz taşının bitsin artık bu iş......
 

BARRACUDAY

Üye
1 yıl önce numaramı vodafone'a taşıdığımdan beri ne kadar kazık fatura gelecek derdim yok. Mutluyum, huzurluyum. Turkcellin çekim gücü falan hikaye. Vodafonun çekmediği yer kalmadı.
 

kalender900

Üye
Turkcell alırken iyi düşünmek lazım.Her kampanyada,her tarifede bir cinlik var.İyi düşünmek lazım.
 
Silinen Üye 325954

Silinen Üye 325954

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
ha şimdi oldu eğer huzur ve mutluluk bulmak istiyorsanız bir an önce turkcell den kurtulup vodafoneye gelmek gelmek tabi en doğru karar böyle düşünen arkadaşlarımı tebrik eder vodafoneye beklerim . reklamda bile orhan baba ne diyor tüm gönül dostlarını vodafoneye bekliyorum..kısacası kişi huzur ve mutluluk bulmak istiyorsa gel gel vodafoneye gel......
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt