turkcell 19 tl 15 liraya!!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

femre651

Üye
    Konu Sahibi
turkcell 19 tl 15 liraya!!
ewt arkadaşlar turkcell 19 tlyi 10 $ paypal karşılığı hattınıza transfer ediyorum..isteyenirtibata geçsin..
 


Necmati

Necmati

Üye
nasıl oluyo açıklarmısın bu kadar ucuz..
 

femre651

Üye
    Konu Sahibi
biri bana beleşten yolluyor bnde satıyorum..
 

ugurakkurt1993

Üye
arkadaşlar kendisi gayet güvenilir biri.alışverişinizi bu kişiden yapmanızı öneriririm
 

team_force

Üye
ferme pm atamıyorum. mailini pm ile at

--------------- Ekleme ---------------

ewt arkadaşlar turkcell 19 tlyi 10 $ paypal karşılığı hattınıza transfer ediyorum..isteyenirtibata geçsin..


paypal la değilde hesaba yatırsak ?
 

femre651

Üye
    Konu Sahibi
konu günceldir..
 
ßy.Shadow

ßy.Shadow

Üye
bn ist,yorum
 

malentome

Üye
arkadaşlar kendisi gayet güvenilir biri.alışverişinizi bu kişiden yapmanızı öneriririm


yeni üye olmuşsunuz, ilk mesajınız ve üstelik satıcının güvenilir olduğunu söylüyorsunuz. satıcı ve siz ayni kişilersiniz galiba.
 

ugurakkurt1993

Üye
Bu kişi benim arkadaşım zaten.telefondan msjlaşarak kntru aldm.buraya da yazma gereği duydum
 

ugurakkurt1993

Üye
! AhmeT !

! AhmeT !

Üye

ugurakkurt1993

Üye
şu tesadüfe bak ! güvence veren adamında telefonu 6300 :kop:

sen aynı kişi olabileceğimizi belirtiyorsun ben de buna karşılık monderatorlere bunu denetlemesini yaptırabileceğini söylüorm oldu mu algılayabildin mi?

--------------- Ekleme ---------------

şu tesadüfe bak ! güvence veren adamında telefonu 6300 :kop:

sen aynı kişi olabileceğimizi belirtiyorsun ben de buna karşılık monderatorlere bunu denetlemesini yaptırabileceğini söylüorm oldu mu algılayabildin mi?burda sıkıntısı olan da sensin.başka bir sıkıntın varsa söyle
 
! AhmeT !

! AhmeT !

Üye
sen aynı kişi olabileceğimizi belirtiyorsun ben de buna karşılık monderatorlere bunu denetlemesini yaptırabileceğini söylüorm oldu mu algılayabildin mi?

--------------- Ekleme ---------------



sen aynı kişi olabileceğimizi belirtiyorsun ben de buna karşılık monderatorlere bunu denetlemesini yaptırabileceğini söylüorm oldu mu algılayabildin mi?burda sıkıntısı olan da sensin.başka bir sıkıntın varsa söyle
hayır aynı kişi olabileceğinizi düşünmüyordum ta ki senin bu yorumunu okuyana kadar.sen benim yorumumu düzgünce algılasaydın -ki zaten görünüşe göre bu mümkün değil- böyle düşümezdin ve benim vaktimi almazdın.
 
Karahasan

Karahasan

Emekli Yönetici
Konuda tartışmayalim arkadaşlar.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt