Turkcel iyice sapıttı

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Mehmet

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Turkcel iyice sapıttı
Turkcellden hos geldin hediyesi! Yeni hattinizla 15 gun boyunca Turkcelllilere gonderecegiz MMS ler ucretsiz! Resim ve videolarinizi gonderin, ani paylasin.

biraz önce bu mesaj geldi bende hemen mms yolladım baktım bedava gidiyor işin ilginç yanı benim hattım yaklaşık 4 yıllık yinede sağol turkcel 15 gün bedava mms yolluyacam
 
sen yinede fazla güwenme kardeş kontürler sonradan gidebilir
 

ardaaga

Üye
banada bi kaç kere böyle garip seyler oldu bikere ringadan 150 kontör gelmisti normal olarak 5 kontör gönderiyolardı ama sonra geri aldılar
 

Mehmet

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Ya benim konular niye 2 kere açılıyor recep konunun birini silermisin

--------------- Ekleme ---------------

sen yinede fazla güwenme kardeş kontürler sonradan gidebilir

valla 42 tane yolladım halende yolluyorum zaten fazla kontör yok neyi kesecek
 

Bora

Üye
Turkcell in sapıttığı doğrudur.Hele bu 3G den sonra :
 

tksharmely

Emekli Yönetici
3G'den dolayı Turkcell'in sistemleri allak bullak oldu arkadaşlar mazur görün
 

cercix

Üye
sen daha önce mms kullanmadığın için oluyor oo
 

ilo53

Üye
hos geldin hediyesi weriyolar yeni hat alinca 15Gun bnada olmustu.
 

Catty

Emekli Yönetici
Kullan işte , dur bende bakayım oluyormu
 

Odysseus

Üye
Gerçekten de Turkcell 3G başlar başlamaz dibe vurdu. Sistemler allak bullak. Bu işten alnının akıyla bir tek Vodafone çıktı. Şu an Vodafone'da en küçük aksaklık yok.
 

Mehmet

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Az sömürmedi bizi birazda biz sömürelim
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...