Türkçe Uygulama Çevirisi Durduruldu

By Burhann 2010

By Burhann 2010

Üye
    Konu Sahibi
Mrb arkadaşlar yaklaşık 17 yıldan beri program çevirisi yapıp sizlerle paylaşıyordum symbian ile başlayıp android ile devam ettim ancak bi site üzerinden paylaşım yapınca sadece o sitenin üyeleri o paylaşımdan faydalanabiliyordu yani belirli bir kitle faydalanabiliyordu geçenlerde düşündüm neden genele hitap etmiyeyim diye, kolları sıvayıp android geliştiricilerine e posta yollamaya başladım onlarda birer birer dil dosyalarını bana göndermeye başladı türkçeleştirip geliştiriciye gönderdim ve play storede çevirilerim resmi türkçe olarak yayınlanmaya başladı paylaşılan çevirilerim çıktıkca android türkçe bölümünden sizlerle paylaşacağım şu an bayağı çıkan oldu, arkadaşlar bu arada türkçe olmasını istediğiniz uygulama veya uygulamalar varsa site üzerinden bana mesaj atmanız yeterlidir teşekkür ederim

NOT

Site üzerinden çeviri yapıp paylaşımlarım durdu onun dışında geliştiricilerden gel dil dosyalarını türkçeleştirmeye devam ediyorum takipdeki arkadaşlara hatırlatmak için bu konuyu açtım en güzel uygulamaları güzel ülkemin güzel insanları için türkçeleştirmeye devam....
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: BLasTeaR, celilcemre, Yusuf_EMRE ve 2 diğerleri
Bab-ı Umut

Bab-ı Umut

Üye
Geliştiricilere çeviri yapmaya devam edecekmisiniz?
 

dageteginden

Üye
By Burhann 2010
Merhabalar
aCar uygulamasını Türkçe ye çevirirseniz çok makbule geçer çok güzel bir uygulama gerçi ben kendime yetecek kadar çevirdim ancak sözlükler yardımıyla yaptığım için yeterli değil.
 
Velo13

Velo13

Üye
Mrb arkadaşlar yaklaşık 17 yıldan beri program çevirisi yapıp sizlerle paylaşıyordum symbian ile başlayıp android ile devam ettim ancak bi site üzerinden paylaşım yapınca sadece o sitenin üyeleri o paylaşımdan faydalanabiliyordu yani belirli bir kitle faydalanabiliyordu geçenlerde düşündüm neden genele hitap etmiyeyim diye, kolları sıvayıp android geliştiricilerine e posta yollamaya başladım onlarda birer birer dil dosyalarını bana göndermeye başladı türkçeleştirip geliştiriciye gönderdim ve play storede çevirilerim resmi türkçe olarak yayınlanmaya başladı paylaşılan çevirilerim çıktıkca android türkçe bölümünden sizlerle paylaşacağım şu an bayağı çıkan oldu, arkadaşlar bu arada türkçe olmasını istediğiniz uygulama veya uygulamalar varsa site üzerinden bana mesaj atmanız yeterlidir teşekkür ederim

NOT

Site üzerinden çeviri yapıp paylaşımlarım durdu onun dışında geliştiricilerden gel dil dosyalarını türkçeleştirmeye devam ediyorum takipdeki arkadaşlara hatırlatmak için bu konuyu açtım en güzel uygulamaları güzel ülkemin güzel insanları için türkçeleştirmeye devam....
Android'de Lifeline adlı oyun serisi var. Oyun tamamen dile dayalı. Dil de ingilizce olduğundan oyunu tam anlamadan oynamak zorunda kalıyoruz maalesef.
 
celilcemre

celilcemre

Üye
Teşekkürler
 
boyabatlı

boyabatlı

Üye
Hayırlısı olsun

SM-N910C ile uygulamasından gönderildi.
 
BLasTeaR

BLasTeaR

Üye
Hayırlı olsun hocam, hayatınızda başarı ve kolaylıklar dilerim.
Şuan anlık yazdığım için aklımda bir uygulama/oyun yok, olursa size iletirim.
Tekrar teşekkürler.
 

Bburack

Üye
Adamın hasısın kardeşim bir çok tr olmayan uygulama var durmak yok yola devam

SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

Bburack

Üye
Recent app cleaner adlı uygulamayı tr yaparsan çok makbule geçer şahsen kardeşim uygulamada tr dil mevcut ama tr yapınca tr olmuyo çeviren kişi çok eski sürümü çevirmiş doal olarak tr dil mevcut ama tr olmuo uygulama yada çeviren kişi körmüş hani bu uygulamayı burda tr yaparmısınız die 100 kere yazdım çeviren olmadı

SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
boyabatlı

boyabatlı

Üye
Recent app cleaner adlı uygulamayı tr yaparsan çok makbule geçer şahsen kardeşim uygulamada tr dil mevcut ama tr yapınca tr olmuyo çeviren kişi çok eski sürümü çevirmiş doal olarak tr dil mevcut ama tr olmuo uygulama yada çeviren kişi körmüş hani bu uygulamayı burda tr yaparmısınız die 100 kere yazdım çeviren olmadı

SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Bu uygulamada ne buluyorsun

SM-N910C ile uygulamasından gönderildi.
 
boyabatlı

boyabatlı

Üye


SM-N910C ile uygulamasından gönderildi.
 

Bburack

Üye






SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

Bburack

Üye
Hocam bendekide böyle sizdeki nasıl türkçe bendeki yabancı dil ateistler bunuda açıklasın

SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

Bburack

Üye
Hocam uygulamanın amacı telefondaki son uygulamaları kapatmadan ekran kapama tuşuna basarsanız son uygulamaları temizliyor bu sayede baya bi batarya ömrü uzuyor

SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

Bburack

Üye
Hocam son olarak bilmiyorum inci ekşi sözlük falan takip ediyomusun oralarda insanlar kullandıkları yararlı uygulamaları yazıyorlar şu ana kadar denenmiş en sağlam mobil email uygulaması newton bunu türkçe yaparsanız seviniriz

SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
boyabatlı

boyabatlı

Üye
Ben kendim Türkçe yaptım

SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

Bburack

Üye
Neyi siz türkçe yaptınız hocam

SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
boyabatlı

boyabatlı

Üye
Son uygulama temizlemeyi

SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 




MaxiCep.com internet sitesi 5651 Sayılı Kanun’un 2. maddesinin 1. fıkrasının m) bendi ile aynı kanunun 5. maddesi kapsamında BTK kurumu tarafından onaylı Yer Sağlayıcı olarak faaliyet göstermektedir. İçerikler, ön onay olmaksızın tamamen kullanıcılar tarafından oluşturulmaktadır.

MaxiCep.com; Yer sağlayıcı olarak, kullanıcılar tarafından oluşturulan içeriği ya da hukuka aykırı paylaşımı kontrol etmekle ya da araştırmakla yükümlü değildir.

MaxiCep.com’un yer sağladığı içeriğin 5651 Sayılı Kanun’un 8 ila 9. maddelerine aykırı şekilde; kişilik haklarınızı ihlal ettiğini ya da hukuka aykırı olduğunu düşünüyorsanız Buradan yada [email protected] mail adresine e-mail göndererek iletişime geçerek bildirebilirsiniz.

Bildirimleriniz dikkatle ve özenle incelenmekte olup kişilik haklarınızın ihlali ya da hukuka aykırılığın tespiti halinde mevzuat kapsamında en kısa sürede işlem yaparak bilgi vereceğiz.
Üst Alt