Türk Telekom Arenadan Son görüntüler...

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
tragedie

tragedie

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Türk Telekom Arenadan Son görüntüler...



29 Ekim 2010 tarihine kadar tamamlanması beklenen Türk Telekom Arena'da sona yaklaşılıyor.









Eylül ayının ikinci haftasına kadar bitmesi beklenen çatı kaplama işlemlerinin ardından, sahanın altyapı çalışmalarına başlanacak.











Yerden ısıtmalı olacak sahanın çimleri, Hollanda'dan özel yaptırılarak stada yerleştirilecek.









Çatı kısmındaki çalışmalar bunlarla sınırlı değil. Çatının kenar kısımlarındaki ilave konsolların yapımına da başlanmış durumda.












Üçüncü ve dördüncü katlarda dış cephe kaplama işlemlerine devam ediliyor. Ağustos sonu itibariyle tüm dış cephe kaplama işleminin bitmesi beklenirken, stadın iç kısımlarındaki çalışmalara son hızla devam ediliyor.











Kat merdivenlerinin yapımı bitmek üzere.








Bununla birlikte saha içi merdiven korkulukların yerleştirilme işleminde sona gelinmiş durumda.










Korkulukların montajından sonra önümüzdeki hafta koltukların yerleştirilme işlemine başlanması bekleniyor.









Stadın alt katlarındaki büfeler, futbolcu soyunma odaları, toplantı salonları gibi birçok bölümün ince işlerinin yapımına devam ediliyor



































































 
  • Beğen
Tepkiler: Onur Saka, haltie ve ozanazy


Perfect!

Üye
süper olacak ama kapasite az ya
 

OğuzcanAbi

Üye
bizim stad sizin stadı döverr
 
Mert

Mert

Üye
Bizimki ikinizinkinide döver :D
Hepinizin abisi:naughty:
 
ozanazy

ozanazy

Üye
Stad bitmeden eskimeye başladı. :) Başlangıç tarihini hatırlayan var mı inşaatın?
 
haltie

haltie

Üye
güzel oluyor ingiliz tarzı stadlar gibi.kapasite az denmiş bence değil 50bin küsür kişi çok iyi rakam.

inönüye izin çıkarmaya çalışılıyor eğer izin çıkarsa müthiş olacak
 
RedColt

RedColt

Üye
Oooo Zamanı geldi...
Dolduralım Trbünleri ..
Cimbom için zamanı geldi...
 
Atakan

Atakan

Üye
Tribünler çok yakın olacak sahaya. Gerçekten bitince en modern stadı olacak Türkiye'nin. Üstünü de seneye kapattılar mı ..
 
CryDaqqeR

CryDaqqeR

Üye
çok güzel bir stat olacağını düşünüyorum ayrıca 50 bin az değil
 
Onur Saka

Onur Saka

Üye
güzel stat olucak :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt