Türk erkeği sigaradan ölümde dünya birincisi

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Haydar

Haydar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Türk erkeği sigaradan ölümde dünya birincisi
Türkiye, Dünya Tütün Atlası'nda yüzde 38 oranıyla erkekler arasında sigaraya bağlı ölümlerin en çok görüldüğü ülke.
29.04.2012 17:35


Dünya Sağlık Örgütü (DSÖ) Tütün Kullanımı ile Mücadele Programı Türkiye Sorumlusu Dr. Toker Ergüder, Singapur'da geçen ay düzenlenen tütüne karşı mücadele toplantısında açıklanan Dünya Tütün Atlası ile ilgili değerlendirmelerde bulundu.
GEÇEN YIL 6 MİLYON KİŞİ ÖLDÜDünya Tütün Atlası'na göre geçen yıl dünyada sigara kullanımına bağlı 6 milyon kişinin hayatını kaybettiğini belirten Ergüder, bunların yüzde 80'inin düşük ya da orta gelirli ülkelerde görüldüğünü söyledi.
TÜRK ERKEKLERİ DÜNYA BİRİNCİSİ!Türkiye, Dünya Tütün Atlası'nda yüzde 38 oranıyla erkekler arasında sigaraya bağlı ölümlerin en çok görüldüğü ülke olarak gösterildi.
DSÖ Tütün Kullanımı ile Mücadele Programı Türkiye Sorumlusu Ergüder, ''Türkiye'de sigara kaynaklı ölümler 80'li ve 90'lı yıllardaki hükümetlerin yanlış politikalarından kaynaklanıyor''

 


OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
Türk genci ölümden korkmaz... :)
 
HaqperesT

HaqperesT

Üye
ben bıraktım :)
 
VKUCUKSAHİN

VKUCUKSAHİN

Üye
:D Yeni mi anlaşılmış :D

---------- Eklendi @ 22:32:04 ---------- Yazıldı @ 22:31:17 ----------



Ver coşkuyu Üstad'ım

Ya karar aldım en yakın zamanda bırakıyorum :cigara:

Bırakmamdaki en büyük etken habere eklediğin foto olacak Haydar :ehe

:D Smileyin bile kendinden geçmiş İçecem diyi .D
 
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
ben bıraktım refikim inşallah sende bırakırsın
Hüsnü Can'ın yorumu da çok güzel ama.
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
bana bişey olmaz!!! ;)
 
DaNq3rB0y

DaNq3rB0y

Üye
iyi oluyor içmesnler
 
.SeRDaR.

.SeRDaR.

Üye
Ben bırakalı bir seneden fazla oldu. İçenler düşünsün. :p
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
Bizim ailede tek kişi içmiyor. Ancak kuzenlerim ve dayı kısmı kendilerini sigara yüzünden perişan etmişler. Gizlice içiyorlar, birbirlerinden gizliyorlar. Ancak herkeste biliyor kimin içip kimin içmediğini. Olan sağlıklarına oluyor. Gizlice sağlıklarını yok ediyorlar.

Hastanedeki Göğüs kliniğini görseniz... Hep KOAH hastalarıyla dolu. Adamlar bir balonu şişiremiyor!
 

webilgili

Üye
ya kendi ölümünü parayla hızlandırma gibi bişey bu sigara babam sigara yüzünden kalp krizi geçeirdi sonra bıraktı allah kimseye göstermesin
 
Emrgncy

Emrgncy

Üye
:D Yeni mi anlaşılmış :D

---------- Eklendi @ 22:32:04 ---------- Yazıldı @ 22:31:17 ----------



:D Smileyin bile kendinden geçmiş İçecem diyi .D

Üstad Necip Fazıl'a bir kişi gelmiş ve Üstad'ın sigara içmesine takılmak için ''Üstad dün bir rüya gördüm, Tüm otlar Allah'a secde ediyordu yalnızca tütün secde etmiyordu'' deyince, Üstad cevaben: '' O zaman getirin o kâfiri de yakalım'' demiş.

Ben de o kafiri yakmaya devam ediyorum :ehe
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye


Üstad Necip Fazıl'a bir kişi gelmiş ve Üstad'ın sigara içmesine takılmak için ''Üstad dün bir rüya gördüm, Tüm otlar Allah'a secde ediyordu yalnızca tütün secde etmiyordu'' deyince, Üstad cevaben: '' O zaman getirin o kâfiri de yakalım'' demiş.

Ben de o kafiri yakmaya devam ediyorum :ehe

gediğine oturtmuş lafı üstad.
 
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
hero14

hero14

Üye
Olur tabi türklere sorsan sigara ne işe yarar die (ilaç) der
 
anılbaran

anılbaran

Üye
bize bişi olmaz durmak yok içmeye devam :pro: pro2: :yuru:
 
VKUCUKSAHİN

VKUCUKSAHİN

Üye


Üstad Necip Fazıl'a bir kişi gelmiş ve Üstad'ın sigara içmesine takılmak için ''Üstad dün bir rüya gördüm, Tüm otlar Allah'a secde ediyordu yalnızca tütün secde etmiyordu'' deyince, Üstad cevaben: '' O zaman getirin o kâfiri de yakalım'' demiş.

Ben de o kafiri yakmaya devam ediyorum :ehe

Üstad işte :ehe Cuk diye oturtmuş lafı :D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt