Turbobit premium aldım

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Metin MF

Üye
    Konu Sahibi
Turbobit premium aldım
Özelden link atın çevireyim
 

MrExpert

Üye
Hagi siteden kaça aldın ?
 

ismail

Üye
Metin izninle belki bu ay 2 kere isteyebilirim
Win8 indirmek istiyorumda
 

ismail

Üye
Daha eve net bağlatmadım ki :
bu arada be generatorler hala bozuk mu
 

Türe

Üye
turbobit hız çeviricileri vardı niye aldın ki permium ile eşdeğer hızlı indiriyor hem de
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Yok artık Metin ve beleşe kaçmamak
 

ismail

Üye
pastebine girsek işe yaramaz mı yaw
 
Bende bir leecher var isterseniz PM atın öyle vereyim çünkü paylaşımı yasak.
 
Metin izninle belki bu ay 2 kere isteyebilirim
Win8 indirmek istiyorumda

Microsoft'un web sitesinden bizim okulda fiber internetle 3,5 gb'yi 23 dk'da indirmiştik akıllı tahtada.. sen ms'nin sitesinden hızlı bir şekilde indir sonra 25 mblik falan bi c*rack ayarlarım ben sana

sorun şuki; bendeki c*rack office 2013 de çalıştıydı ama windows da çalışmadıydı win8 in 1 haftalık falan deneme süresi kaldı galiba.. ben unuttum onu ya

- - - Eklendi - - -

Bu arada hayırlı olsun Metin

- - - Eklendi - - -



Of ya ne güzeldi o generatorlü günler
Ad.fly haricinde saniye beklemezdik hiç

ad.fly'ı firefox eklentisiyle kapatsana
 

ismail

Üye

Chrome yada yandex browser kullanıyorum


- - - Eklendi - - -

alıntının içinde de cevabım var
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...