Tüm telefon modellerine uygun msn programı

Sponsorlu Bağlantılar

AKATLI

AKATLI

Üye
    Konu Sahibi
Tüm telefon modellerine uygun msn programı
Arkadaşlar aşağıdaki linke tıklayın ordan ister wap aracılığı ile direk telefona isterseniz bilgisayara indrip ordan telefona atın bi sorunla karşılaşırsanız sorun umarım işinize yarar bi
teşekkürü çok görmeyin :bigstar:


cepteki.net >
ebuddy >
 
  • Beğen
Tepkiler: servanter, baban31, kerem_47 ve 18 diğerleri


zafeer

Üye
hepinize teşekkürler
 
AKATLI

AKATLI

Üye
    Konu Sahibi
bi sürü kişi bakmış konuya teşekkür eden bi kişi emeğe saygı lütfen bi teşekkür etmek çok mu arkadaşlar :bangin:
 

__xD__

Üye
teşekkürler..
ben bu programı denemiştim ama bana biraz pahalı geldi :karisti::karisti:
 
Lina_TR

Lina_TR

Üye
Saol kardeş bence en iyi cepte msn ebuddy
 
??RE??

??RE??

Üye
teşekkürler
 
AKATLI

AKATLI

Üye
    Konu Sahibi
evet e buddy de çok güzel kullanmak isteyenlere e buddy yide öneriyorum :oke:
 

red5959

Üye
biraz pahalı ya patlıyor ama olsun
 
AKATLI

AKATLI

Üye
    Konu Sahibi
ee gsm şirketleri azıcık indirim yapmıolarki şöle cepten msn e internete doya doya girelim :)
 
alfonso_edishon

alfonso_edishon

Üye
sagolasin canim kardesim
 

ssekman

Üye
sagol
 

yahyaturker

Üye
meraba arkadaslar.4 sene kadar once ilk mobil msn programını kullandıgımda emın olun cevremde boyle bır seyın oldugunu bılen bır elın parmaklarını gecmezde.o zamanlar CEPTEMSN adlı program,hem basit kullanımı ve hemde msj geldiğinde ve gittiğinde tıpkı msn deki gibi trink sesi mevcuttu.inanın hala o sesi bugun bile arıyorum.bu gune geldıgımızde ebuddy benzerı programlar ceptemsn i arar nitelikte.şu anda goze hoş gelen kanka msn.daha renkli ve kullanışlı programlar hakkında bilgisi olan arkadaşlardan önerilerini dinlemek isterim.
 
AKATLI

AKATLI

Üye
    Konu Sahibi
meraba arkadaslar.4 sene kadar once ilk mobil msn programını kullandıgımda emın olun cevremde boyle bır seyın oldugunu bılen bır elın parmaklarını gecmezde.o zamanlar CEPTEMSN adlı program,hem basit kullanımı ve hemde msj geldiğinde ve gittiğinde tıpkı msn deki gibi trink sesi mevcuttu.inanın hala o sesi bugun bile arıyorum.bu gune geldıgımızde ebuddy benzerı programlar ceptemsn i arar nitelikte.şu anda goze hoş gelen kanka msn.daha renkli ve kullanışlı programlar hakkında bilgisi olan arkadaşlardan önerilerini dinlemek isterim.

bu cepteki.net adlı programı denedin mi denemediysen bir kez denemeni isterim
 

sheqil3434

Üye
cok qüzel tema emeqine saqlık
 

alicek

Üye
tşkr ler emeginize saglık
 
AKATLI

AKATLI

Üye
    Konu Sahibi
indiripte anlamadığınız bişey varsa burdan sorun
 


Üst Alt