tum dosyalar exe oldu!!!

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
tum dosyalar exe oldu!!!
arkadaslar telefonum n96, durup dururken mass memory dekı tum dosya ve klasorler .exe uzantılı oldu. boyularıda hepsının 456kb mı ne oldu ıste. ne yapmam gerekır nasıl eskı halıne getırebılırım. acıl yardım gereklı
 

ZaZuM

Üye
arkadaşım 2 türlü halledersin

1 dosya yöneticisi programıyla(x-plore falan) o dediğn dosyaları silerek.

2 pc ye bağla bilgisayarı gizli dosyaları gösteriyo olsun ordan da o dosyaları silersin olay bu
 
Büyük ihtimal virüs var.Ya telefonunda ya da bilgisayara bağladıysan bilgisayarda var.Eğer telefonda varsa bilgisayardan hafıza kartını biçimlendir,telefona da hard format at.Bilgisayarda ise bir antivirüs yükle.Tarattır.Virüs çıkarsa bilgisayara format at sonra telefona hard format+hafıza kartını biçimlendir.Sorun olursa bana sorabilirsin.
 
    Konu Sahibi
ama direk benim kullandığım dosyalar şey oldu. Müzik video resim filan olan klasörler. Silersem hepsi gider .s
 
    Konu Sahibi
yaa format atınca düzelir ama, içindeki bilgilerde gider o yüzden başka bi yöntem aradım
 

fall.en

Üye
formata gerek yok kardeş xploredan gızlı dosyalar ve sıstem dosyalarına gostere ışaretle gerçek dosyalar çıkaçktr snra exelerı silersin zaten
 
    Konu Sahibi
yaptım öyle. Sildim exeleri . Dosyalar x plore de görünüyor ama dosya yöneticisinde görünmüyor kardeş
 
o klasörlerin tümünù işaretle seçenekler-özelliklere tıkla ordaki tikleri kaldır
 
Tepkiler: Coolwhisper
    Konu Sahibi
beyler düzelttm. Telefon kendi kendine bizim dosyaları gizli vede sistem dosyası yapmış. Düzelttm onları x plore den.
 
    Konu Sahibi
sağol maxi kardeş onu buldum onu yaptım bende zaten neden böyle olmuştur ki acaba?

----------Eklendi @ 22:32:50 ---------- Yazıldı @ 22:31:14 ----------

zaten pc de tarattm virüs bulmamıştı telefonda. Önceden gelmişti virus. Telefon a hard attım mass memoryı filan formatladm ışte böyle devam ediyo. Tel için adam gibi bi temizleyecek virüs programı biliyormusunuz
 

fall.en

Üye

Kaspersky olabılır
 
Bende Nokia N96 Kullanıcısıyım ,

1. 2 ayda bir en az , format atarım
2. Asla virüse bulaştırmam

N96da Hard Format diye birşey yok , o tuşa basılı tut falan filan bunlar n96da işe yaramaz.
 

tırek

Üye
bendede aynı sorun vardı ne zaman kartı pc ye taksam dosyalar exe oluyordu y-browser kulanıyorum y-borowsrden dosyanın uzerine gel seçenekler- dosya- özniteliklerden sistem- hayır gizli- hayır salt okunur hayır dersen dosyalar tekrar görnür hale gelir aynı şekilde dosyalarını gizleyebilirsin de
 
Virüs hala olabilir. Bilgisayara bulaştırmadan bi tarat
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...