Tavsiye Tüketici hakları

blastx

Üye
    Konu Sahibi
Tüketici hakları
Merhaba arkadaşlar elimde GM 4g var cihazın ekranında sararma vardı servise verdim önce garanti dahilinde ekran değişimi yazıyordu sitede daha sonra ana kartta sıvı temas var 315 TL kart değişimi ücreti istediler tüketici hakları eğer mahkeme aleyhimize olursa karşı tarafda dava açarsa mahkeme masrafları size kalır dedi oksitlenme ile sararma bağlantısı var mı cihaz sorunsuz çalışıyor ne oneriesiniz davayı gerimi çekeyim devam mı edeyim tecrübesi olan yardım edebilir mi
 
Siyasete girmek istemiyorum ancak teknik servislerin ne oldukları ortada. Önce garanti dahilinde demişler sonra kıvırıp başka bahane bulup 300 lira para istemişler. Madem anakartta sorun vardı neden ilk önce söylemediler de sonradan sırf para almak için anakartı bahane ettiler. Valla bana öyle şey diyecekler direk mahkemeye verir hiç acımam çünkü sen servise ekranla ilgili problem olduğu için telefonu veriyorsun adamlar bir gün sonra sana başka şey söyleyip senden para istiyorlar. Haklı olan sensin mahkemeye git sonuna kadar hakkını ara çünkü suçlu olan sen değilsin suçlu olan onlar. Anakarta sıvı nerden bulaşmış onu da söylesinler bari de senden para istemeye yüzleri olsun bari. Sararma ne zaman olmaya başladı daha önceden bir sorunu var mıydı yoksa aniden mi olmaya başladı?
 
Olay Nerede Gerçekleşti İl? Gerçekten Sıvı Teması Varmı?
 

TheNightMare.

Moderator
Cihazı Telpa'ya mı verdiniz ya da bulunduğunuz bölge deki Servise mı verdiniz ?
 

blastx

Üye
    Konu Sahibi
Olay Nerede Gerçekleşti İl? Gerçekten Sıvı Teması Varmı?
Ben s
Aniden ortaya çıktı servise verdim lehimleme yapıldı deyip geri gönderdiler ekran hakkında hiçbir şey yapmadılar söylemediler iki ay sonra aynı sebepten tekrar verdim ilk iki gün garanti dahilinde ekran değişimi dendi sonra ana kart dediler
Olay Nerede Gerçekleşti İl? Gerçekten Sıvı Teması Varmı?
Cihaz telpaya gitti telpaya cts teknik servis e yönlendirme yaptı sıvı temas yok
Cihazı Telpa'ya mı verdiniz ya da bulunduğunuz bölge deki Servise mı verdiniz ?
Telpaya gitti telpa cts teknik servis e yönlendirme yaptı
Ortada çok net bir haksızlık var aleyhte Bir durum olursa kaldıracak bütçe yok şuan o kadar ki cihazın kapağı kırıktı fakat bir talebim olmadı kapakla ilgili fakat servis formunda ana kart arızalı ve kapak kırık olduğu için 315 lira deniyor
 
Tepkiler: TheNightMare.
İş garantiye kaldıysa bu kişiler kırıtmayı çok sever arkadaşlarında dediği gibi mazeret bulup olayı başka yere çekerek bahane bulup madur olan kişinin işini görmezler. Sonuna kadar gitmek gerek. İnşallah sorununu çözersin kardeşim.
 

blastx

Üye
    Konu Sahibi
Haklı olduğumu biliyor sonuna kadar gitmek istiyorum fakat bütçe sıkıntısı yüzünden tedirginim o kadar ki bugün başvurdum sonra geri cekecektim vakit kalmadı çalışıyorum sadece cuma günü tatilim var o yüzden 1 hafta vaktim var bu süre içinde araştırıp karar vermek istiyorum birde mahkeme masrafları 1200- 1300 olur diyor tüketici hakları bu kadar çıkar mı gerçekten
 
Hakkını sonuna kadar aramazsan yarın öbür gün daha büyük sıkıntılar çekersin. Sen hakkını sonuna kadar ara bir daha böyle bir şey yapacaklar mı bakalım.
 
Telefonu teslim almaman lazım. Ne yaparsan yap cihazı servisten alma. Sonuçlanana kadar. Servis sıvı teması dedi madem nasıl olduğuna dair detaylı teknisyen raporu işte. En başta Mırın kırın ederler ama bastır. Sonra mahkemeye yada halem heyetine başvur geri kalan kısımda cihazı bilir kişiye yollarlar oradan gelen rapora göre sonuç çıkar. Seni korkutmak için masraf üstüne kalır demişler. Aslında öyle bir durum var evet ama dava masrafı ( karşı tarafın avukat ücreti sayılmıyorsa) çok yüksel birşey değil o yönden korkma, hakkını sonuna kadar ara ama en ufak bir sıvı teması bile olduysa haksız duruma düşersin. Ana karta sıvı değecek te ooo şırnak açıp dallanan lazım yoksa nasıl deysin . Zaten ana karta sıvı değince telefon komple gider, ekran gitmez. Hakkını ara derim ben bir süre sonra zaten kendileri başka birşey bulacaktır sen aynen devam et
 

blastx

Üye
    Konu Sahibi
Cihaz şuanda elimde tüketici hakları 3 ay kadar cihaza dokunma biz bilir kişi cagaracagiz gelince seni ararız inceler ona göre süreç devam eder dedi
Yorum için teşekkürler takildigim bir nokta var en ufak bir sıvı temas olduysa haksız duruma düşersin demissiniz haksız duruma dusmem için sıvı temas olması yeterli mı yoksa sıvı temasin doğrudan veya dolaylı şekilde ekran bileşenlerine etki Edip sararmaya yol acttiginin kanıtlanması mı gerekir
 

Bysnbad

Kapalı Hesap
cihaz elindeyse 3 ay sürede takipte kal bunlar oyalama taktikleridir peşlerini brakma bilirkisiden yardım al.
 
Akşam Unutmazsam Detaylı Bilgi Veriririm Merak Etme Kurtarırsın Parayı
 
Cihaza sıvı teması olduğunun ispatlanması garanti dışı bırakılabilmesi için yeterlidir. Bunuda cihazın içinde oksitlenme denen olay varsa yani olmuşsa sıvı teması var kararı çıkar bilir kişiden.
 

blastx

Üye
    Konu Sahibi
Yorum için teşekkürler üzüldüm şuan zira bugün telefonu ıslak mendil ile sildigim aklıma geldi görünüşe bakılırsa o sebeple olmuş olabilir zaten korkuyordum bu da tuz biber oldu sanki inşaallah haftaya kadar olay müdahale edemeyeceğim bir noktaya gelmez konuya katkıda bulunan herkese teşekkür ediyorum
 
Kardeşim bende ekranı sürekli ıslak mendille siliyorum ondan sonra kuru bezle üstündeki ıslaklığı alıyorum dokunmatik ekran ıslak mendille sildikten sonra yapış yapış oluyor ama ondan dolayı anakarta sıvının akması imkansız öyle olsaydı benim telefonun da ekranının yüz kere gitmesi gerekiyordu.
 

blastx

Üye
    Konu Sahibi
İnanın şuan o kadar arada kaldım ki ne yapsam bilemedim bencede ıslak mendil ile olacak iş değil ama alması var işte sorumlu olduğum bir ev olmasaydı sonuna kadar giderdim fakat şartlar dur diye bağırıyor sanki hakkım varsa öteye kalsın ne diyebilirim ki daha diyecek bir şey var paramızla rezillik çekiyoruz o kadar
 
Şu anda geri adım atarsan sana bu eziyeti yaptıranların eline fırsat verirsin adamlar senden alacakları paraya bakarlar bu ülkede hak hukuk adalet filan hepsi yalan oldu kusura bakma kardeşim ama o çok sevdiğiniz adam yüzünden bu ülke bu halde eğer şu anda bu adamlar seni bu kadar uğraştırıyorsa bil ki hiçbir şeyden korkmadıkları için nasıl olsa dava açılsa bile biz her türlü müşteriyi soyarız kafasındalar. Ben de telefonu brick etmiştim yıllar önce teknik servise götürdük 400 lira para istedi vermedim telefon şu anda bozuk olarak duruyor inan bana onlara o gün 400 lira para verseydim çok pişman olurdum. Telefonun fiyatı zaten o kadardı. Adamlar tüketiciyi hiçbir zaman düşünmezler özellikle şu zamanda kimseyi sallamazlar.
 

blastx

Üye
    Konu Sahibi
Siyaset e girersek yol uzar yasalar yetersiz para hükmü hala geçiyor tamam da geçmişten günümüze ülkenin hangi süreçlerden geçti ve şuandski farki kimse taşıyamaz konuya dönersek bütün servisler aynı hepsi soyguncu
 
Elinde Sıvı Teması Var Diye Bir Belgen Varsa YAni Servisin Belgesi.Direk Fatura vsyi Al Tüketici Haklarına Durumu Anlat Abi Dilekçe Vereceğim De Telefonda Sıvı Teması Filan Yok Adamlar Kafasına Göre Yazmış Dersin.Sonra Fatura ve Dilekçeyi Fotokobi vs Çekeceksin Seni Bİlirkişiye Gönderecek Oda Cihazi 1 Hafta İnceleyecek Dediğin Gibi Suya vsye Sokmadıysan Sorun Olmaz Parani Geri Alırsın Bu Süreç 3 Aydan Azda Sürebilir Fazlada.Korkma Bişey Olmaz Kimse Sana Sıvı Teması Var Diye Mahkemede Açamaz
 
Sıvı temasından katım şu değmesi. Islak mendil sorun olmaz ama şu dökümüyse vs olur . Ana kartta oksitlenme varsa ispatlayabilir yoksa ispatlayamaz