Tavsiye Tüketici hakem heyeti

    Konu Sahibi
Tüketici hakem heyeti
Arkadaşlar merhaba Telefonumu iade/degişim için samsunga verdim tüketici haklarına şikayet etmiştim ama yogunluktan dolayı 1 sene sürecegini söylemişti memur. Samsung iade onayında kaldı 6 gündür ve aradıgımda işlemleri hızlandırmak için bana söyledikleri unlar Tüketici hakem heyetinin sonucu degilde şikayet ettigine dahi bir belge verirseniz işleminiz hızlanır aksi taktirde samsung hakem heyetinden o belgeyi bekleyecegi için işlemler uzun sürecektir dedi.
şikayet edeli 1 ay oldu Şikayet ettigim yer kaymakamlık oraya gitsem acaba bana bu belgeyi verirler mi??
 
Telefonu servise verdiyseniz niye şikayette bulundunuz?
Öncelikle Servisin yapacağı işlemi bekleseydiniz olumsuz sonuç çıkarsa şikayet edebilirdiniz.
 
Zaten 3 defa verdim 4.de tüketici haklarına gittim aynı hatayı veriyordu serviste cok ilgisizdi
4.Verişinde Gitmeliydin 3 Değil Ayrıca İsteğin Ürün Değişimi İse Yapılırdı Zaten Hakem Heyeti Sadece Bedel İadesinde İşe Yarar Yani Diğerlerindede Yararda Yani Değişim Gibi İş O Aşamaya Gelmiyor Zaten Servis Değiştirir Cihazi
Zaten 3 defa verdim 4.de tüketici haklarına gittim aynı hatayı veriyordu serviste cok ilgisizdi

Şikayet ettigime dair belge istiyor samsung
Ne Alaka Napacakmiş?
 

Sarangni

Üye
Firmanın ki çok saçma bir gerekçe. Ben hem tüketici hakem heyetine verdim hem firmadan değişim istedim ve cihaz için para iadesi almıştım. Para iadesi aldıktan 2 ay sonra Hepsiburada mail attı cihazı gönderin para iadesi yapacağız diye. Samsung'un yaptığı iş güzarlık olmuş başka bir şey değil.
 
    Konu Sahibi
Eger şikayet ettigime dair belgeyi verirsem işlemler hizlanacakmış ne kadar dogruysa
 
    Konu Sahibi
Servis yavşaklık yapıyor degişmeyiz diyor bende genel merkezi aradım şikayet ver sitesinede şikayet ettim 1 ay sonra döndüler bana
Samsungdaki İşlemlermi? Anca O Hızlanır Tüketici Hakem Heyetiyle Onun Bi Alakası Yok Savunmasını Yapacak O Kadar
Zaten ben %90 olumlu sonuc alıcam mahkemeden samsung genel merkezden cihaz degişim ve yahutta para iadesi için onay bekliyorum onayın daha hızlı gelmesi için Tüketici haklarına şikayet ettigim bir belge getirseniz işlemler hızlanır dedi genel merkezdeki bayan
 
Bana Zor Geliyo Ama Yada ne Alaka Böyle Durumlarda Direk Samsungu Ara Değişim İste Uğraşma