Aylık 63 Lira+saçmasapan bir telefon ücreti(14 Tl) ödüyorum,günde 5-10 kez internet kesilir.50Gb kotayı 1 byte geçersem hız anında 3Mbit'e düşer..21.Yüzyılda bu tür basit bir sınırlama nedendir anlamam..Zaten Upload konusuna girmek istemiyorum.Çünkü öyle bir şey söz konusu değil.: )
Velhasıl; verdiğimiz paranın karşılığında aldığımız hizmet bellidir.
Hakkımı helal etmiyorum!Yazıklar olsun.
allah kahretsin o ttneti günde en az 10 kez internet gidiyor![]()
aynen kardeşimbide adilkullanımkotası çıktı başımıza
![]()
Aylık 63 Lira+saçmasapan bir telefon ücreti(14 Tl) ödüyorum,günde 5-10 kez internet kesilir.50Gb kotayı 1 byte geçersem hız anında 3Mbit'e düşer..21.Yüzyılda bu tür basit bir sınırlama nedendir anlamam..Zaten Upload konusuna girmek istemiyorum.Çünkü öyle bir şey söz konusu değil.: )
Velhasıl; verdiğimiz paranın karşılığında aldığımız hizmet bellidir.
Hakkımı helal etmiyorum!Yazıklar olsun.

Mecburuz ttnet elimiz mahkum

Aslında sizi düşündüğünden yapıyor. Aşırı hız öldürür![]()
niye mecbursunuz?
bende upload hızı 0.15 görünüyor
bi işe yarar diye 50voltluk tel hattını dc ye çevirdim şerit led bağladım süs olarak içe yarıyor beyler
![]()

