ttnet hız testi saçmalığa bakın beyler :D

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Mazlum Somer

Mazlum Somer

Üye
Buda Belcika Internet Bayisinin Degerleri .. =]

 


Anıl Umut

Emekli Yönetici
Aylık 63 Lira+saçmasapan bir telefon ücreti(14 Tl) ödüyorum,günde 5-10 kez internet kesilir.50Gb kotayı 1 byte geçersem hız anında 3Mbit'e düşer..21.Yüzyılda bu tür basit bir sınırlama nedendir anlamam..Zaten Upload konusuna girmek istemiyorum.Çünkü öyle bir şey söz konusu değil.: )
Velhasıl; verdiğimiz paranın karşılığında aldığımız hizmet bellidir.
Hakkımı helal etmiyorum!Yazıklar olsun.
 
Mazlum Somer

Mazlum Somer

Üye
Aylık 63 Lira+saçmasapan bir telefon ücreti(14 Tl) ödüyorum,günde 5-10 kez internet kesilir.50Gb kotayı 1 byte geçersem hız anında 3Mbit'e düşer..21.Yüzyılda bu tür basit bir sınırlama nedendir anlamam..Zaten Upload konusuna girmek istemiyorum.Çünkü öyle bir şey söz konusu değil.: )
Velhasıl; verdiğimiz paranın karşılığında aldığımız hizmet bellidir.
Hakkımı helal etmiyorum!Yazıklar olsun.

Kapitalizm ..
 
BrainHacker

BrainHacker

Üye
TTNET In netinden bir fok olmaz
 

omr bşr

Üye
Siz turkcell i görseniz ttnet size melek gelir.
 
MrExpert

MrExpert

Üye
Halinize şükredin ben her ayın 15.gününde. 50gb aşıyorum kalan 15günde 2,5mbit e düşüyor :D
 
BrainHacker

BrainHacker

Üye
Rezillik :off:
 
coolasker54

coolasker54

Üye
Aylık 63 Lira+saçmasapan bir telefon ücreti(14 Tl) ödüyorum,günde 5-10 kez internet kesilir.50Gb kotayı 1 byte geçersem hız anında 3Mbit'e düşer..21.Yüzyılda bu tür basit bir sınırlama nedendir anlamam..Zaten Upload konusuna girmek istemiyorum.Çünkü öyle bir şey söz konusu değil.: )
Velhasıl; verdiğimiz paranın karşılığında aldığımız hizmet bellidir.
Hakkımı helal etmiyorum!Yazıklar olsun.

Aslında sizi düşündüğünden yapıyor. Aşırı hız öldürür :ehe
 
ugur1000

ugur1000

Üye
bende upload hızı 0.15 görünüyor :D
bi işe yarar diye 50voltluk tel hattını dc ye çevirdim şerit led bağladım süs olarak içe yarıyor beyler :D
:kac:
 
ecel54

ecel54

Üye
bende sorun yok hız normal ve kesilme yok :)
 
KayraBey

KayraBey

Üye
Gençler sakin olun.Herşey zamanla olacak.Bir çoğunuz bilmez.2kb/3kb ile indirme yapılan zamanları.0800 ile başlayan bağlant facialarını.Nete girince meşgule düşen telefonları.Eskiyi bilmeyenler için söylüyorum bunları.Haa unutmadan sonra 146 diye birşey çıkmıştı.Hakkını yemeyelim.Şimdiki hizmet eskiye nazaran Nimet-ül Dehşet yani :)
 
nalcam22

nalcam22

Üye


Aslında sizi düşündüğünden yapıyor. Aşırı hız öldürür :ehe

bu halde bile güldürdü tebrikler

- - - Eklendi - - -

niye mecbursunuz?

malesef alt yapıyı hep ttnet yapıyo bunu kimse bilmiyo bu aveanın türkcelin felan bir çok yerde ttnet yapıyo alt yapıyı

- - - Eklendi - - -

bende upload hızı 0.15 görünüyor :D
bi işe yarar diye 50voltluk tel hattını dc ye çevirdim şerit led bağladım süs olarak içe yarıyor beyler :D
:kac:
:ehe
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Cevap
8
Görüntüleme
519
DarkredBlue61
Cevap
0
Görüntüleme
662
Cevap
1
Görüntüleme
1K
TARİHÇİ
Cevap
0
Görüntüleme
551


Üst Alt