akarsu33
Üye
Ttnet bilgisayar kampanyası rezaleti
Bir TTNET rezaleti daha.


Telekom bayisinden 30 kasımda hp laptop kampası için başvurdum. 2 aralıkta bilgisayar geldi fakat 3 gündür bilgisayarı alamıyorum.Nedeni laptop un seri numarasının sisteme girilmesi gerekiyormuş. (Bayinin dediğine göre) Laptop 3 gündür bayide masasının altında bekliyor ve seri numarasının sisteme girmesini bekliyorlar. Sisteme merkezden telekom yetkilisi girecekmiş (artık keyfi ne zaman gelirse) seri numarası en fazla 50 rakam ve harften oluşsa 5 dakika sürmez ama gelgelelim hız hız diye reklamlara çıkan ttnet bu iştede hızda sınıfta kaldı. Müşteri hizmetlerine sözlü ve web sayfalarından yazılı başvurduğum halde bizi muhatap alıpta geri dönmediler (zaten dönmelerinide beklemiyordum) Şikayet sitelerinede yazdım ama 2 gündür yayınlayamadılar daha şikayetimi. Galiba telekomdan onay alacaklar yayınlayalımmı diye.







Telekom bayisinden 30 kasımda hp laptop kampası için başvurdum. 2 aralıkta bilgisayar geldi fakat 3 gündür bilgisayarı alamıyorum.Nedeni laptop un seri numarasının sisteme girilmesi gerekiyormuş. (Bayinin dediğine göre) Laptop 3 gündür bayide masasının altında bekliyor ve seri numarasının sisteme girmesini bekliyorlar. Sisteme merkezden telekom yetkilisi girecekmiş (artık keyfi ne zaman gelirse) seri numarası en fazla 50 rakam ve harften oluşsa 5 dakika sürmez ama gelgelelim hız hız diye reklamlara çıkan ttnet bu iştede hızda sınıfta kaldı. Müşteri hizmetlerine sözlü ve web sayfalarından yazılı başvurduğum halde bizi muhatap alıpta geri dönmediler (zaten dönmelerinide beklemiyordum) Şikayet sitelerinede yazdım ama 2 gündür yayınlayamadılar daha şikayetimi. Galiba telekomdan onay alacaklar yayınlayalımmı diye.







