3.0 beta5.1 çevirisi bitti yarın ekliycem, Yeniliklerini konuya ekledim İlgin için Teşekkürler.
aycan54 Üye SHS' Alıntı: 3.0 beta5.1 çevirisi bitti yarın ekliycem, Yeniliklerini konuya ekledim Genişletmek için tıkla ... İlgin için Teşekkürler.
SHS' Alıntı: 3.0 beta5.1 çevirisi bitti yarın ekliycem, Yeniliklerini konuya ekledim Genişletmek için tıkla ... İlgin için Teşekkürler.
rewaz Üye Eline saglık 4 senedir bu programı kullanıyorum. Her daim kullanışlı ve stabil . Beta versiyon Türkcesi harika olmuş.
Eline saglık 4 senedir bu programı kullanıyorum. Her daim kullanışlı ve stabil . Beta versiyon Türkcesi harika olmuş.