sh0ck
Üye
Tron:Legacy Fragmanında Nokia N8
Yabancı bloglara göz attığmda "Nokia N8 to Feature in Tron: Legacy Movie" diye bir başlık gördüm.. Merak baktım..
Tron:Legacy Fragmanının N8'e neden koyulduğunu daha iyi anladım. 
Filmin yeni çıkan fragmanında N8 Kullanılmış, kapıyı açmak için kod gerektiren bir sahnede
Cool bir durum. 
Bu film sinemaya gelsin, gitmeyi düşünüyorum.
Tron:Legacy Fragmanının N8'e neden koyulduğunu daha iyi anladım. 
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Filmin yeni çıkan fragmanında N8 Kullanılmış, kapıyı açmak için kod gerektiren bir sahnede
Cool bir durum. 
Bu film sinemaya gelsin, gitmeyi düşünüyorum.

