Trident W-t9 hakkında

arkadaşlar ben aaldım kullanıyorum. wifi olsun java olsun sorunsuz çalışıyor. oyun ve program rahat çalışıyor ve kaldırılıyor. fiyatı 310-340 arası değişiyor. tv fena değil normal. arayanın resmi nasıl konuluyor hala çözemedim o kadar
 

cosepia

Üye
Merhaba Arkadaslar Bende Trident W t9 aldım cok da memnunum..ama bir sorum olacak sizlere..arama geldiginde sessiz moda nsıl gecebiliyrum,hangi itusa basldıgınessiz geciyor telefon?
 

gloin20

Üye

Ben teknik desteğe attığımda aldığım mesaj şu şekilde:

Sayın ...,
Öncelikle TRİDENT tercih etiğiniz için teşekkür ederiz,
MAP için fabrika ayarlarına tekrar dönüş yapınız ,arayana özel resim bulunmuyor cihazda ,



Saygılamızla,
EVŞİN ELEKTRONİK
TRIDENT
Adres:Yakuplu Merkez Mahl.Çukurbosna Yolu Ankara Cad.No:5 YAKUPLU/BEYLİKDÜZÜ/İST
Tel: 0 212 875 55 66

Yani diyor ki, Google Maps için fabrika ayarlarına geri dönün, arayana özel resim koyma özelliği ise yok.

E madem yok, niye özelliklerine koyuyorsunuz? Ayrıca ben fabrika ayarlarıyla kullanmaya mecbur muyum?

--------------- Ekleme ---------------

Merhaba Arkadaslar Bende Trident W t9 aldım cok da memnunum..ama bir sorum olacak sizlere..arama geldiginde sessiz moda nsıl gecebiliyrum,hangi itusa basldıgınessiz geciyor telefon?

Ana ekranda navigasyon düğmesini(mouse) yukarı kaydırın ve hoparlör işaretinin üzerine gelince tıklayın. Orada ben "toplantı" modunu kullanıyorum. Modları "düzenle" ile seçip istediğiniz gibi ayarlayabiliryorsunuz.
 
Arkadaşlar Telefon Electro World'de 299 TL WorldCard'a Peşin 8 Taksit. Bugün Baktım kasası çok sağlam duruyor, Telefonun menüsüne bakamadım açılmıyordu şarjında problem varmış ama birşey dikkatimi çekti tuşlara basınca normal telefondan daha çok ses çıkarıyor, gece manitayla mesajlaşırken evdekiler uyanabilir Nokia E71'e de baktım tuşlarda 1gr ses yoktu. Bu kadar özelliğin arasında bu sorun olmaz tabiiki bu kadar sağlam duracagını tahmın etmemiştim telefonun cidden begendim fiyatıda uygun. Bozulunca da verin ElectroWorld'e yaptırıp versinler geri...
 

gloin20

Üye

Profil ayarlarından tuş sesi seviyesi ve tonu da ayarlanabiliyor. İstersen tamamen sessiz de tuşlayabilirsin.
 

arfar

Üye
Profil ayarlarından tuş sesi seviyesi ve tonu da ayarlanabiliyor. İstersen tamamen sessiz de tuşlayabilirsin.

joystick nasıl ya sağlam mı joysticklerden çok çektim ben arkadasım menüsünü fln çekip koysan suraya on numara olcak haa
 

gloin20

Üye
joystick nasıl ya sağlam mı joysticklerden çok çektim ben arkadasım menüsünü fln çekip koysan suraya on numara olcak haa

Joystick(navigasyon düğmesi) küre biçiminde ve çok rahat. Bunun hassasiyeti de ayarlanabiliyor.

Resim nasıl ekleniyor anlatırsanız en kısa sürede çeker yollarım

--------------- Ekleme ---------------

Bir de fark ettim ki, hiç "teşekkür" almamışım henüz? nasıl alınıyor ki bu teşekkürler?
 

arfar

Üye


Alıntı yaparken msjını yazdıqın yer var ya işte smileylerin hemen altında Imageshack.us Üzerinden Resim Yüklediye yer var ordan pc ndeki resimleri atıosun link olarakta verebilirsin biraz detaylı çekip koyarsan çok çok tesekkür ederiz arkadasım eminim telefonu benim gibi merak eden çok arkadasımız vardır alıp almama konusunda son nokktayı sen koyabilirsin şimdiden tesekkürler

--------------- Ekleme ---------------

joystick nasıl ya sağlam mı joysticklerden çok çektim ben arkadasım menüsünü fln çekip koysan suraya on numara olcak haa

örnek
 
bende şu an kullanıyorum.daha dün aldım.çok memnunum.
sallayarak müzik tv radyo kanalı değiştirme özelliği var.
bekleme ekranında sallarsanız arkaplan değişiyor.
kamerası güzel.bilgisyar atmadım henüz ama kendi ekranında bakınca gayet net fotoğrafları.
tv'si pek tatmin etmedi beni ne yazıkki.
radyosunu pek deneme fırsatım olmadı.
çoğu kişi topu sormuş.top gerçekten kullanışlı.hassasiyet ayarıda var.
tuş seslerini kapatabiliyorsunuz.

--
hoşuma gitmeyen noktalardan birisi telefonun bazı yerlerinin türkçe bölümlerinde anlamsız hale gelmesi.
örneğin sms geldiğinde ekranda

'dan SIM2 mesajı
Ali

tarzı yazıyor.yada müzik dosyasının seçeneklerinde "olarak kullan" diye bir menü var.
tamam zil sesi olarak yada sms sesi olarak kullanmayı ayarlayan bir menü olduğunu işi bilenler biliyor fakat hiç bilmeyen birisi baktığında çok anlamsız oluyor.
Sanırım bu trident'in birazda aceleye getirmesinden kaynaklı birşey.

Bunu düzeltmek için türkçe dilini düzenleyebileceğimiz bir program varmı piyasada?

--------------- Ekleme ---------------

birde webcam modunu nasıl çalıştırıyoruz?
webcam'i seçiyorum usb'yi taktığımda. bilgisayarımda ikon çıkıyor fakat çift tıkladığımda windows hata veriyor.
ayrıca bir driver'mı gerekli?
kendi driverlarını yüklerim zira com porttan pc suite programına rahatça bağlanabiliyorum.
 

gloin20

Üye
 

arfar

Üye
 
peq memnunmussun qibi qelmedi

tv ve radyosundan pek memnun olmadığımı yazdım.başka bir eksi yönü yok şimdilik.
zaten onları kullanmadığımdan çok büyük bir sorun değil.ayrıda bugün metrobüste denedim tvyi.çok güzel çekti.

yazılarda her çin malı telefonda olduğu gibi.çok büyük bir sorun değil benim gözümde.yorumlarımı yazdım sadece
 

arfar

Üye

sony ericssondada olarak kullan die bişeyler vardı galiba .. bende bikaç gündür devamlı burdan takip ediyorum arkadaslar resim fln da attı gerci tatmin oldum ama hala nie bekliorum bilmiorum güvensizlik var biraz
 
banada dün bu telefon hediye olarak geldi ilk izlenimi muhteşem blackberry nin ufaltılmış hali ortadaki navigasyon topunu güzel yapmışlar hassasiyet derecesini istediğiniz gibi ayarlayabiliyorsunuz. Wifi olayıda bence gayet başarılı gayet güzel çekiyor. İçinde yüklü olan java programlarıda rahat ve sorunsuz biçimde açıyor. dışarıdan program yüklemedm daha onuda bugun yarın yaparım telefonun türkçe çevirisi de %98 oranında az da olsa ingilizce kelimeler kalmış o kadarda olsun
 
webcam olarak nasıl kullanıyoruz hala çözemedim. yapabilen var mı?
 

jell2323

Üye
ya arkadaşlar ben de almayı düşünüyorum ama artık soğudum. baksanıza herkes bi probleminden bahsediyor. ben aldım çok menunum diye cümleye başlayanlar da cümlenin sonda "ama" kelimesini ekliyor. benim anladığım kadarıyla biraz problemli. tamam bu fiyata bu kadarı diyenler olabilir belki ama sonuçta 300 TL de az bir miktar değil. kendi görüşlerimi paylaşmak istedm. ve vazectim. BENQ-E72 alıcam. 295 TL
 
Selam Arkadaslar,

bu cep telefon icin USB driver varmi? Bilgisayara taktigimda USB driver istiyor.
Birde buna Messenger yüklemek mümkünmü?
 

etkiweb

Üye
operadan nete giremiyorum. sertifika sorunu diyo. tarihini 4 ocak 2010 yapıyorum sorunsuz giriyo. çözebilen var mı