Trident MB330T'den Memnun musunuz ?

Sponsorlu Bağlantılar

karabe1a

Üye
    Konu Sahibi
Trident MB330T'den Memnun musunuz ?
arkadaslar trident mb330t kullanan varsa nasil bir telefon alicamda memnun musunuz?tşk şimdiden:megafon:
 


Mustafa Dümen

Mustafa Dümen

Üye
Bi arkadas da var tavsiye etmiyorum kardeş
 

41birol

Üye
Ben canım nokıamı(daha garantisi devam eden 6233)verip aldım.kullanımı gayet basit.Sorun çıksada 24 ay garantisi var.Aynı özelliklere sahip telefonu nokıa yapsa 1500tl.ye satar.ben 340tl.ye aldım.Şu anda memnunum.:oke:
 

hacker0791

Üye
Ben aldım gayet güzel fiyatıda uygun. Müzik sesi bayağı yüksek, bluetoot var ekran dokunmatik yani anlayacağın aynı özelliklere sahip marka telefonlar yaklaşık 450-500 ytl. Paran az ama çok özellikli telefon istersen al derim. Hepsiburda.com da kampanyası var. 139 ytl ye aldım. Alırsan dikkat et menünüsünde biçim diye bir seçenek var. oraya tıklarsan telefonu formatlıyor. ben öyle yaptım.Şimdi müzik çalara mp3 nasıl atacam bilmiyorum.
 
vedat533

vedat533

Üye
arkadaşlar telefona ve telciliğe o kadar basiyt bakıyosunuz ki gülmekten kendimi alamıyorum:kop: şimdi oturupta nokia system özellik kalite ve donanım özellikleri ile tridentin kiler kıyaslanırmı yaw trıdendte symbian os8 s60 desen küfürmü ediyosun der yaw adamlar bi java tabanlı bile tel yapmayı beceremediler:kop::kop:
 
yavuz taha

yavuz taha

Üye
selamlar trıdent cep tel alırken bir yada bir kaç kez düşünün derim!!!nedenine gelince,bir arkadaşa aldık modelini hatırlamıyorum ama genel servis hizmetiyle ilgili sorun yaşadığımız için burada paylaşmak istedim.sorun şu;cihazı aldık 1 yıl geçmeden şarj soketinde problem çıktı aynı zamanda 5 tuşu düşmüştü tamam tuş garanti dışı değiştirilmesi durumunda çok cüzi bir rakama mal olur dediler tamam dedik verdik tamire yaklaşık 20 gün sonra cihazı almaya gittiğimizde 30 lira istediler!!!? neden 30 lira dedik tuş masrafı dediler bende 30 liraya tuş takımımı değişir dedim papaz olduk,siz tamire garanti verip parasını bizden çıkarıyorsunuz dedim olmadı yetkilerine yazdım mail yoluyla onlar daha bir pişkin,servisin el emeğinden kargosuna kadar bize yüklemişler...aman arkadaşlar sakın trıdent markasını görünce sokağı değiştirin derim.ha ben memnunum derseniz,servise bir yollayın bakalım ne kadar memnun olduğunuzu anlarsınız.bence büyük firmalarla çalışın kvk genpa başarı gibi onların garantisine güvenin derim.yani bu tip cihazlarda aç servislerin sofrasına meze olmayın derim...
 

ers345

Üye
Walla Bende Trident MB-330 aldım bu cuma (24-07-2009) faturası kesildi ama telefon pazartesi gelcekmi$ yani bugün(27-07-2009) sorunlara baktımda MB-330T Modelinde O kadar Sorun Yok Diğerlerinde Daha Çok Benim İstediğim Tema Olması , Gönderilen Mesajı Kaydetmesi , Mesaj Zil Sesini Mp3 Yapabilmek , mp3 dinlerken menüden çıkabilmek , 300 Kb üstü atılan resimleri açmıo diolar onu merak ediorum , he bide bi sorunu 2 kere gördüm kar$ı tarafa ses az gidiomu$ ve birden kesiliomu$ yarın telefonu almaya gidicem bunların hepsini sorucam eğer OK ise alıcam 312 milyona.zamanında 6600 telefonum vardı her resmi açıodu , her oyunu çalı$tırıodu , telefonun yapamadıgı $ey yoktu bi tek zil sesi mp3 olmuodu onada program buldum 10 saniyeligine calıodu yeterdi gibi sattim samsungE250 aldım ama LANET OLSUN LANET OLSUN aldıgımdan beri 6 kere tamire verdım 20 ytlden 120 mılyon etti telefonu 240 mılyona almı$tım ettı 360 siz siz olun E250 ALMAYIN SAKIN SAKIN...
 

aslanokul

Üye
sakın kimse triden cep telefonu almasın bende izmirde tlf nun hoparlöründen ses gelmiyo diye tamire verdim tlf teslimn aldıgımda tlf vidaları bile yok tu tlf hiç çalışmıyodu bide garntili tlf dan para istiyolar sakın kimse trident cep tlf almak gibi bi hataya düşmesin
 

we123we

Üye
Mb-330T Ve e-250 Kullanıyorum suani Mb-330t Çok guzel Telefon Fakat Dıs aksesuarları dayanmıyor çok cizilıyor Çabuk Tus takımı dagılıyor v.s Ama ozellik bakımından spr bir telefon ben 450 Tl ye almıstım. O zmanın ilk Çift Hat-Dokunmatık Ekran-Tv-Çift kamera ozzellıklerıne sahipti. Fakat Çin malı telefonlar çıkmaya baslayınca fıyatı asırı dercede dustu :S e-250 ye gelınce ise Bn 2. el aldım 1 Sendir kullanıyorum Sadece Fİlmi Bozuldu Memnunum.
 


Üst Alt