Walla Bende Trident MB-330 aldım bu cuma (24-07-2009) faturası kesildi ama telefon pazartesi gelcekmi$ yani bugün(27-07-2009) sorunlara baktımda MB-330T Modelinde O kadar Sorun Yok Diğerlerinde Daha Çok Benim İstediğim Tema Olması , Gönderilen Mesajı Kaydetmesi , Mesaj Zil Sesini Mp3 Yapabilmek , mp3 dinlerken menüden çıkabilmek , 300 Kb üstü atılan resimleri açmıo diolar onu merak ediorum , he bide bi sorunu 2 kere gördüm kar$ı tarafa ses az gidiomu$ ve birden kesiliomu$ yarın telefonu almaya gidicem bunların hepsini sorucam eğer OK ise alıcam 312 milyona.zamanında 6600 telefonum vardı her resmi açıodu , her oyunu çalı$tırıodu , telefonun yapamadıgı $ey yoktu bi tek zil sesi mp3 olmuodu onada program buldum 10 saniyeligine calıodu yeterdi gibi sattim samsungE250 aldım ama LANET OLSUN LANET OLSUN aldıgımdan beri 6 kere tamire verdım 20 ytlden 120 mılyon etti telefonu 240 mılyona almı$tım ettı 360 siz siz olun E250 ALMAYIN SAKIN SAKIN...