batu_han1995
Üye
trident bikere çin değil türk malı
arkadaşlar ben samsung star alcaktım bana çin malı iphone al dediler çin malı alınmaz diye almadım ama türk malı tridenti önerdiler baktım w-t3 aldım çok memnunum her özellik var ve 300 lira bir tek internet ayarlarını yani facebook fln aclmıyo yardım edecek varsa tskkür ederim

