Trident A1000 3G Android 5MP Kamera 3.8 inç ekran

Sponsorlu Bağlantılar

azza

Üye
Az uyanık değiller bu tridenti piyasaya sürenler. Geçen hafta satış fiyatı olarak kendi sitelerinde 423+kdv = 500 tl yazıyordu. Şimdi ürün beğenildi satış patlaması yapıcaz diye Kdv dahil 800 tl yapmışlar:) Trident dende anca bu beklenirdi zaten. Amaç milleti kazıklamak olsun. Çin işi telefonların bukadar ettiği nerde görülmüş.
 


hatipoglu_ali

Üye
Az uyanık değiller bu tridenti piyasaya sürenler. Geçen hafta satış fiyatı olarak kendi sitelerinde 423+kdv = 500 tl yazıyordu. Şimdi ürün beğenildi satış patlaması yapıcaz diye Kdv dahil 800 tl yapmışlar:) Trident dende anca bu beklenirdi zaten. Amaç milleti kazıklamak olsun. Çin işi telefonların bukadar ettiği nerde görülmüş.

ayıp kardeşim ya. dalgamı geçiyorlar mesaj yazdım adamlara bizi keriz mi sanıyorsunuz diye. sizde mesaj yazın da akılları başına gelsin. adiler bu teli alıcam diye telimi sattım. giderim alırım bir samsung olur biter. kullanırız iki telefon tekrar ne olur sanki
 

...:::HEK:::...

Üye
yok yok öyle bir durum değil. telefon ettim konuştum.
henüz çıkmadığı için kimse sipariş vermesin diye fiyatı öyle çekmişler 800e.
ağustos başı gibi çıkacak ve max 500 tl olacağını söyledi.
merakla bekliyorum...
 

gg1

Üye
ben hiç öyle düşünmüyorum, elinde olmayan ürünü internet sitesinde satabilirmi. öyleyse talep görürse 800 den satariza getirirler. bizde kerizizya, yahu htc taklidini 800 e kim alır, en fazla ederi 350 hadi 400, bizi 500 e alistirmaya çalışıyor uyanıklar. sitedede bazı arkadaşlar hemen 500 kabullenmiş, çıksın 2 ay sonra 350 görün bakın:ehe
 
khytr89

khytr89

Üye
ben hiç öyle düşünmüyorum, elinde olmayan ürünü internet sitesinde satabilirmi. öyleyse talep görürse 800 den satariza getirirler. bizde kerizizya, yahu htc taklidini 800 e kim alır, en fazla ederi 350 hadi 400, bizi 500 e alistirmaya çalışıyor uyanıklar. sitedede bazı arkadaşlar hemen 500 kabullenmiş, çıksın 2 ay sonra 350 görün bakın:ehe

elinde olmayan ürünü internet üzerinden satmak çok normal bir durum. biz buna ön sipariş sistemi diyoruz :ehe ayrıca çin malı diye küçümsemeyin bir çok ürün made in china. sonyericsson ve nokia nın kulaklık-pilleri-kabloları çinde üretiliyor. işçilik ucuz ama 1-2 dolar daha fazla maaş verince adamlar mükemmel ürünler yapıyorlar. fakat şu da var tridentin bu telefonu iyi güzel fakat yazılımsal destek açısından sıkıntı olur. bir htc nin verdiği desteği tridentten bekleyemezsiniz.
 

muspeh06

Üye
Arkadaşlar bende w-t5 android modeli var. memnunum ama adobe flash yükleyemedim ve teknik birime mesaj attım. sitede adobe flash için güncelleme yayınlanacak dediler. 1 ay oldu hala günceleme yapılacak bekliyorum.. 1 aydır her mesaj attıgımda günceleme için ön çalışmalar devam ediyor cevabı geliyor.. ne güncellemeymiş anlamadım telefondan soğuttlar beni:(
 

gg1

Üye
elinde olmayan ürünü internet üzerinden satmak çok normal bir durum. biz buna ön sipariş sistemi diyoruz :ehe ayrıca çin malı diye küçümsemeyin bir çok ürün made in china. sonyericsson ve nokia nın kulaklık-pilleri-kabloları çinde üretiliyor. işçilik ucuz ama 1-2 dolar daha fazla maaş verince adamlar mükemmel ürünler yapıyorlar. fakat şu da var tridentin bu telefonu iyi güzel fakat yazılımsal destek açısından sıkıntı olur. bir htc nin verdiği desteği tridentten bekleyemezsiniz.

İnternette olmayan bir ürünü başka bir satış sitesinde güzelce belirtmişler, demişki "stoğa gelince haber ver" burası ok. ama sen 800 tl ye fiyatı arttır ve yanında siparişi sepete ekle diye seçenek koyup bunu ön sipariş diye algılıyorsan bence biraz daha düşün:naughty: dediğim gibi sepete ekle dediğinde ekleyebiliyorsun devamını getirmedim yani ödeme yapmadım ama o aşamaya geldim ve düşünün herşeyden habesizim firma 800 tlyi ödedim telefon yok gelince bana 2 telefon mu gönderecek 1 ay sonra :naughty:
hani ben o anlamda kızdım.
Çin malı konusunda seninle hem fikirim, zaten çin sitelerinde benzer telefondan bir kaç model baktım 180-300$ civarında fiyatlar var kalitesine göre, ama fiyatı iyi olursa trident tercihim olur tabi en azaında bir sevis ve garantisi var. yazılım konusu win mobile olsa dert olmazdı da ilk kez kısmet olursa android kullancağım her halde oda dert olmaz paylaşırız burada.(h)
Bu arada sitede geçte olsa bence doğru olanı yapmışlar fiyatı kaldırmışlar ve gelince haber ver diye sekme eklemişler, ben yine ayıp edip telefonu acaba 800 tlden piyasada satabilirmiyizi araştırıyorlar diye düşünüyorum.
 

Jetlak

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşlar bende w-t5 android modeli var. memnunum ama adobe flash yükleyemedim ve teknik birime mesaj attım. sitede adobe flash için güncelleme yayınlanacak dediler. 1 ay oldu hala günceleme yapılacak bekliyorum.. 1 aydır her mesaj attıgımda günceleme için ön çalışmalar devam ediyor cevabı geliyor.. ne güncellemeymiş anlamadım telefondan soğuttlar beni:(

ben sana söyleyeyim öyle bir güncelleme gelmez gelemez de zaten çünkü o telefonun işlemcisi flash lite üstünü desteklemez aynı durum galaxy ace de de var sen en güzeli skyfire yükle çoğu videoyu oynatır facebook dahil dailymotion youtube hepsini oynatır neredeyse
 

enderbilgisayar

Üye
Gps Yok benim işime yaramaz ...


Trident fabrikasını değiştirdikten sonra iyi ürünler çıkarmaya başladı ürünler hem çift hatlı hem de çok uygun etiketlere sahip





Genel Özellikler

  • Çift SIM Kart (Dual SIM) Teknolojisi
  • Android 2.2 (Flash 10.1 Destekli)
  • QUALCOMM 7227 işlemci
Bağlantılar

  • Bluetooth™
  • USB ile bilgisayar bağlantısı
  • 3G
  • WiFİ
Hafıza

  • RAM 512MB
  • ROM 512MB
  • 32GB HARICI DESTEK
  • 600MHZ İşlemci
Ekran

  • 3.8" WVGA TFT LCD (800*480)
  • Kapasitif Dokunmatik Ekran
Radyo

  • FM Radyo (Radyoda kanal arama / ekleme / kaydetme)
Kamera / Fotoğraf

  • 5 MP (Otomatik Odaklanma)
  • VGA Ön Kamera (3G)
Video

  • Video Kaydedici
  • Video Oynatıcı
Ses ve Müzik

  • Müzik Çalar(MP3,MP4)
  • Ses Kaydedici
  • Polifonik ve Midi Melodiler
Mesajlaşma

  • SMS
  • EMS
  • MMS
Uygulamalar

  • Android Market
  • Oyunlar
  • Ajanda
  • Kronometre
  • Takvim/Hatırlatma
  • Alarm
  • Saat
  • Dünya Saati
  • Hesap Makinesi
Çağrı Yönetimi


  • Sesli / Titreşimli / Ses ve Titreşimli uyarı
  • Arayan kişiye özel resim gösterme
  • Her bir SIM'e özel uyarı türü belirleme
  • Farklı profil seçenekleri (Genel, Toplantı, Dışarıda vb.)
  • Kullanıcı grupları oluşturma
  • Çağrı yönlendirme / durdurma / bekletme
  • Aranan / gelen / yanıtlanmayan çağrı listesi
  • Çağrı zamanı / çağrı ücreti
Özellikler

  • Ağırlık(gr) :150g
  • Pil : 1200 mAh
 

...:::HEK:::...

Üye
aGPS var. Önceki sayfalara bakarsan anlaşılır.
 

hatipoglu_ali

Üye
umarim iyi tel cikar.a2000 de problemler var diye duydum -wifi cekmiyor gibi- umarim bu telefon iyi cikar
 
fireman87

fireman87

Üye
Trident bence telefon piyasasından çekilmeli.
 

aytoroz

Üye
slm arkadaşlar trident a1000 hakinda yorumlarinizi okudum bende bu telefonu merak ediyordum fakat bu telefonda gps yok yukarda yanliş bilgi veren arkadaşlar var ben istanbuldaki trident bayini aradim sordum bu telefona gps yani navigasyon varmidir yok dediler yanliz 100 dolara yuklediğini soylediler yani ben gps yani uyduya bağlanilabilen navigasyonlu telefon ariyorum trident a1000 de gps var diyenler bi araştırsinlar

----------Eklendi @ 10:52:56 ---------- Yazıldı @ 10:10:14 ----------

slm arkadaşlar size çift hatli yeni çikacak bi telefon tavsiye ediyorum belki biraz pahali olur ama tam aradim telefon motorolla xt882 bu telefonuda inceleyin teşekürler
 
khytr89

khytr89

Üye
bunu bırakın yaw türkcell t20 çok güzel
 

interwap

Üye
slm arkadaşlar trident a1000 hakinda yorumlarinizi okudum bende bu telefonu merak ediyordum fakat bu telefonda gps yok yukarda yanliş bilgi veren arkadaşlar var ben istanbuldaki trident bayini aradim sordum bu telefona gps yani navigasyon varmidir yok dediler yanliz 100 dolara yuklediğini soylediler yani ben gps yani uyduya bağlanilabilen navigasyonlu telefon ariyorum trident a1000 de gps var diyenler bi araştırsinlar

----------Eklendi @ 10:52:56 ---------- Yazıldı @ 10:10:14 ----------

slm arkadaşlar size çift hatli yeni çikacak bi telefon tavsiye ediyorum belki biraz pahali olur ama tam aradim telefon motorolla xt882 bu telefonuda inceleyin teşekürler
Arkadaşım Trident bayi seni keklemiş yada sen yanlış anlamışsın. Sonradan yükleniyor dediği Navigasyon programı olabilir anca. GPS sonradan yüklenen bir program değil. Bluetooth ile telefonun bağlandığı GPS cihazları var o ayrı bir şey. Telefonda GPS var mı yok mu Trident'in kendisinden öğrenmelisin, o bayi öyle bir model olduğunu dahi bilmiyordur.




Bahsetmiş olduğun MOTO XT882 Çin pazarına yönelik ve Türkiye'ye gelse bile sen onu tek hat ile kullanabilirsin. SIM1 CDMA, SIM2 ise GSM şebekeleri için.

Bence sen daha fazla araştırma yap.
 

aytoroz

Üye
arkadaşim gps nedir navigasyon nedir aralarindaki farki açiklarmisin ayrica tridentin türkiye temsilciliğine sordum oyle dediler ayrica triden a1000 de navigasyon varmi bunu kesin ve doğru olarak soyleyiniz teşekürler
 
khytr89

khytr89

Üye
Bağlantılar

  • Bluetooth™
  • USB ile bilgisayar bağlantısı
  • 3G
  • WiFİ
  • aGPS
agps, gps den daha üstün bir navigasyon sistemidir. gps ye oranla şebeke desteğide alarak konum bulması hızlanır ve hata payı düşer. nokianın telefonlarındakide agps dir yani uyduya bağlanma donanımıyla şebeke desteği içinde vardır. gps donanımı olmadan agps olmaz.bu cihazın teknik özelliklerinde agps olduğuna göre vardır (şirket hatalı bilgi vermemişse)
 

zirzir11

Üye
telefon nasıl beyşler yani android kendi kendini güncelleştirebiliyor mu ??? oyunlar trident wt3 teki gibi
zormu bulunuo yoksa kolay nokia teldekiler gibi kolaymı yoksa*
 


Üst Alt