elinde olmayan ürünü internet üzerinden satmak çok normal bir durum. biz buna ön sipariş sistemi diyoruz

ayrıca çin malı diye küçümsemeyin bir çok ürün made in china. sonyericsson ve nokia nın kulaklık-pilleri-kabloları çinde üretiliyor. işçilik ucuz ama 1-2 dolar daha fazla maaş verince adamlar mükemmel ürünler yapıyorlar. fakat şu da var tridentin bu telefonu iyi güzel fakat yazılımsal destek açısından sıkıntı olur. bir htc nin verdiği desteği tridentten bekleyemezsiniz.
İnternette olmayan bir ürünü başka bir satış sitesinde güzelce belirtmişler, demişki "stoğa gelince haber ver" burası ok. ama sen 800 tl ye fiyatı arttır ve yanında siparişi sepete ekle diye seçenek koyup bunu ön sipariş diye algılıyorsan bence biraz daha düşün

dediğim gibi sepete ekle dediğinde ekleyebiliyorsun devamını getirmedim yani ödeme yapmadım ama o aşamaya geldim ve düşünün herşeyden habesizim firma 800 tlyi ödedim telefon yok gelince bana 2 telefon mu gönderecek 1 ay sonra

hani ben o anlamda kızdım.
Çin malı konusunda seninle hem fikirim, zaten çin sitelerinde benzer telefondan bir kaç model baktım 180-300$ civarında fiyatlar var kalitesine göre, ama fiyatı iyi olursa trident tercihim olur tabi en azaında bir sevis ve garantisi var. yazılım konusu win mobile olsa dert olmazdı da ilk kez kısmet olursa android kullancağım her halde oda dert olmaz paylaşırız burada.

Bu arada sitede geçte olsa bence doğru olanı yapmışlar fiyatı kaldırmışlar ve gelince haber ver diye sekme eklemişler, ben yine ayıp edip telefonu acaba 800 tlden piyasada satabilirmiyizi araştırıyorlar diye düşünüyorum.