Traş Olma

SpeciaL@

Üye
Bence de jiletle uğraşma Tıraş makinası en iyisi
 
büyümüşsün
abimlerden gördüğüm kadarıyla abimgilde makina ile traş oluyorlar.
 
Diikat isteyen bir ip ucu buldum sanırım konularına göz gezdirirken bi konuda lise 9 a gittiğini söylüyordun 10 da bilişim ve teknoloji okumak istiyordun ve burada traş olamk isdediğin söylemişsin bizim okuldamı bişey var bilemiyorum ama 9 sınıfta sağlık ta ve din dersinde o tür şeylere aradabir geçer ki ben o konuları taa 7,8 e örendim(öğrettiler) sende bir tuhaflıka var yoksa bendemi bi tuhaflık var ? Dediğim yazıda burada.http://www.maxicep.com/webmaster/programala-web-tasarim-ve-grafikerlik-giris-yapiyorum-481350.html
http://www.maxicep.com/webmaster/pr...im-ve-grafikerlik-giris-yapiyorum-481350.html
 

Sandrake

Üye
Jilet vurma makinayla berberde aldır tabi makina yoksa
 

serecans

Üye
yuzunde bide sivilce varsa ozaman ... yersin birak cikacagi zaman cikar