Transformers teması tamamen ben yaptım arkadaslar

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
asedme

asedme

Üye
    Konu Sahibi
Transformers teması tamamen ben yaptım arkadaslar
öncelikle gercekten uğraştım iyimi kötümü bilmem ama yazıların okunurlugunu ve hoş görünüşü göz önünde tutarak yaptım alın benim temam.




teşekkür etmeyi unutmayalım.....
 
  • Beğen
Tepkiler: ghost841, Arikuluka, MH_ZAFER ve 2 diğerleri


CryDaqqeR

CryDaqqeR

Üye
teşekkürler
 
silop_kms

silop_kms

Üye
emeğine sağlık...
 
togaman

togaman

Üye
eline sağlık..
 
MH_ZAFER

MH_ZAFER

Üye
Tşkkrler... :oke:
 
Paranoya

Paranoya

Üye
Teşekkürler.
 
Mertolozzi

Mertolozzi

Üye
Teşekkürler :oke:
 

punqermojo

Üye
teşekkürler önizleme yokmu kardeş_
 
jeki01

jeki01

Üye
tesekkur.
on izleme olsaydi daha iyi olurdu.
 
Aziz™

Aziz™

Üye
önizleme koysaydın keşke..genede sağolasın..
 
Kingmortall

Kingmortall

Üye
saolasın kardeşim ama önizleme ollsaydı keşke be :) ne dersin :hmmm
 

Arikuluka

Üye
paylaşımına thnks ama link hatalı.
 
H/\S/\N

H/\S/\N

Üye
emeğine sağlık
 

Arikuluka

Üye
kardeş herkes teşekkür eder ben özür dilerim teşekkür edemiyeceğim çünkü link silinmiş hata veriyor.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt