hendeklee
Üye
-
Konu Sahibi
-
<br />Touch.facebook ne zman geLicek BiLgisi oLan varmı...
arkadaşın demek istediği şey sanırım şu; nokia için facebook uygulaması çalışmıyor. Kaldırıp nekadar yeniden yüklersen yükle olmuyor. Fakat orjinal browserdan girebiliyorsunuz bazen fotograflarda felan baglantı hatası yeniden dene yazıyor. ordaki yeniden dene yazısına tıklama sayfayı yenile hiç bir sorun kalmıyor
Eğer Sende O Facebook Uygulaması Çalışmıyorsa Bu Konuya Bak http://www.maxicep.com/symbian-s60v5-yazilim-destek/facebook-sorununa-1000-cozum-497641.html Çalışır. Ayrıca Yeniden Dene Diyorum Tık Yok Yüklemiyor
arkadaşın demek istediği şey sanırım şu; nokia için facebook uygulaması çalışmıyor. Kaldırıp nekadar yeniden yüklersen yükle olmuyor. Fakat orjinal browserdan girebiliyorsunuz bazen fotograflarda felan baglantı hatası yeniden dene yazıyor. ordaki yeniden dene yazısına tıklama sayfayı yenile hiç bir sorun kalmıyor
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?