Toshıba L505 13W hakkında

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
alperen1313

alperen1313

Üye
    Konu Sahibi
Toshıba L505 13W hakkında
Selamlar;
Aranızda Toshıba L505 13W kullanan var mı?
Varsa tavsiye ederler mi?
Toshıba'nın teknik servisi ile ilgili sıkıntıların olduğu kulağıma geldi bunun hakkında yorumda buluncak arkadaşlar bana yazabilirlerse sevinirim.
Saygılar:hmmm
 


Nedved

Nedved

Emekli Yönetici
Konu başlığı değiştirilmiştir.

Ben kullanmıyorum ama tavsiye ederim.Teknik servislerle ilgili sıkıntılar yaşanabilir bu hep oldu ve olacaktırda.Ancak her teknik servis için durum böyledir denilemez.Kimisi işini yapıyor , kimisi de işine bakıyor.
 

OğuzcanAbi

Üye
saol tawsiyin için
 

ycinar4141

Üye
bende de l-505 v var güzel senin dediğinde l-505w oda güzel makina ben sana tavsiye ederim şimdiden hayırlı olsun
 

mr_sagop

Üye
bende de l300 var işimi görüyor makine taş gibi Allah a şükür bence de al aga:oke:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt