alır arkadaşım alır bu turkcell sade değil tüm operatörler alır..bana mesaj geldi size özel 9 tlye 1gb internet diye nalet olsun gidip 12 tl yükledim en az 10 tl yok 12 tl! Girsin bir tarafınıza 12 tl bırakın millet istediği kadar yüklesin! Sonra şu 1 gb üyeliği için mesaj atacakken bana mesajlar üstüne mesaj gelmez mi ! Yok efendim her yöne 60 dakika hesabınıza yüklenmiştir diye! Ulan lanet operatör ben senden dakika mi isterdim deyip bastım küfürü! Bu bana yaptığı daha önceki sayamadigim kazıklardan bir tanesi dahaydı sağol turkcel çok yaşa yasa yasa da millet senlen bağlansın kazığa!