Tizen 2.1 Hazır

pRime.

Üye
[ENGİN];6139078' Alıntı:


Zaten Oytun'un tizen konferans'ında oldugunu çogu kişi biliyor dimi Serdar?


- - - Eklendi - - -

Olabilir Hatta cihaz açılırken arkadaki led kırmızı yanar ve söner

abi pek bilenin olduğunu sanmıyorum.
 

Seglopsi

Üye
o telefon n9 serdar

- - - Eklendi - - -

hayır tizen artık native bir işletim sistemidir. İlk sürümü html5 tabanlıydı.

- - - Eklendi - - -

ayrıca html5in de dalvikten pek farkı yok native olmadığı için.

uzun zamandir ilgilenemedigimden tizen'i html5 tabanli fakat sonradan native destegi geldi diye biliyordum. tizen'in native olmasi daha iyi olmus. qt/qml uygulamalari akar artik tizende de
 

pRime.

Üye
o telefon n9 serdar

- - - Eklendi - - -

uzun zamandir ilgilenemedigimden tizen'i html5 tabanli fakat sonradan native destegi geldi diye biliyordum. tizen'in native olmasi daha iyi olmus. qt/qml uygulamalari akar artik tizende de

önceki sayfada n9 olduğunu yazmıştım. Qt alpha var şu anda tizen için.
http://www.youtube.com/watch?v=O_ZBGj5o6Ko&sns=tw